|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
pas herfra. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
||
I så fald, andre end mig der syns det kunne være fedt? |
|||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
nu har jeg ikke en ps3, men ideén lyder ikke dårlig. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
||
http://www.collectorz.com/movie/ dette program kan også arbejde sammen med et media center, man overføre alle date ret smart.. |
|||
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|||
![]() |
|||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
||
jeg syns det kunne være ret sejt, i princippet kunne man vel egentlig "bare" lave et album på sin playstation med et billede i 1920X1080 pr film med et scan, eller lignende af sine covers... så kunne man jo nærmest bare køre et slideshow det er der bare ikke meget index eller søgemuligheder i...
|
|||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|||
![]() |
|||
larsoslo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-April-2008 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
||
det der ser ud til at dække mit behov og så er det D for DANSK
hehe så man får dansk bruger støtte hvilket jeg syndes er fedt det er gratis og med donations ordning |
|||
Hilsen
lars |
|||
![]() |
|||
larsoslo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-April-2008 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
||
kik her den kan det hele jeg har hente programmet nn skal man lukke for en trår her eller hvordan ? |
|||
Hilsen
lars |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ups mangled lige den her http://www.mymovies.dk/
|
|||
Hilsen
lars |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |