|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SKSK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 18-Januar-2009 kl. 15:17 |
Er der mon en der kender et program, hvori man kan editerer, bare afkorte, af de TV-optagelser man har foretaget i sit Vista Media Center med TV-pack installeret? Det er jo ikke altid at tidsangivelserne i Programguiden er helt præcise, jeg har eksempelvis en version af Magnolia der fylder 17GB! Er det muligt at dele sine optagelser med andre eller er de låst til "ophavsystemet/computeren"? mvh. SK Redigeret af SKSK - 18-Januar-2009 kl. 15:44 |
|
![]() |
|
SKSK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Er der slet ingen, der har viden om dette, som de ønsker at dele?
Mvh. SK |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Den nyeste Powerdirector fra Cyberlink kan klare Wtv.
Du kan godt dele dine optagelser med andre computere der kan afvikle WTV.....Jeg har fx lavet et Share på min WHS til Recorded TV, det er der ingen problemer med... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Tusind tak
![]() ![]() |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Også med undetekster? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |