|
Program til ind og udstempling Af elever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikanov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2012 kl. 09:49 |
Hej Alle.
Nu har jeg fået anbefalet denne side af nogle venner og i håb om at i kan hjælpe mig med at finde det jeg skal bruge så skriver jeg herinde. Jeg arbejder på en teknisk skole på et praktik værksted, hvor vi har 57 elever som har deres daglige gang. Vi skal bruge et program eller en hjemmeside som kan håndteres disse elever, hvor vi kan stemple dem ind og ud når de er her og når de går. Og som kan lave en statistik over hver enkelt elev hver måned så vi kan se hvor lang tid de har været på værkstedet og hvor mange dage de ikke har været der. Er der nogle af jer der kender til sådan et program eller hjemmeside, eller er der muligvis nogle af jer der ved om man kan lave sådan noget selv ? Misæren ligger i at, da det er en skole så har vi ingen penge til sådan et program så det skal være rimelig gratis.
|
|
![]() |
|
mVah ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
www.elevplan.dk Kunne være en mulighed?
|
|
![]() |
|
Mikanov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Elev Plan var helt klart en mulighed problemet med Elevplan er bare at vi i Skolepraktikken ikke må bruge det da det bliver brugt at den skole vi er underlagt, de bruger den til deres "normale" elever.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |