|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hotline ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 01-Marts-2009 kl. 17:09 |
Jeg overvejer at købe et stik der kan overføre VHS til computeren (de har en i Føtex i denne uge). Mit spørgsmål er så: når jeg nu får mit VHS bånd overført til min computer, findes der så nogle programmer som kan inddele filmen i kapitler, så jeg i mit færdige produkt, hvis det er en dvdfilm jeg vil lave, får en dvd med kapitelindelinger og overskrifter til hvert kapitel? Håber mit spørgsmål er forståeligt, og hvis andre har erfaring med det stik jeg snakker om, vil jeg meget gerne høre nærmere omkring det. Mvh Line. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du redigerer det jo bare i blokke, og overfører de blokke til DVDen, så har du dine afsnit helt seperat som du vil have dem. Hvilken Video Hardware (Grabber) har du i PCen.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Det du skal bruge er et såkaldt DVD authoringprogram. Dem findes der et hav af, også gratis. Prøv at se på denne side: http://www.videohelp.com/tools/sections/authoring-dvd Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |