|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
![]() Sendt: 31-Maj-2008 kl. 13:01 |
Jeg har anskaffet mig en Tvix M6500 og vil lægge mine dvd´er og Blu-Ray´s på dens HD. Mine dvd´er fungerer super - jeg laver en ISO-fil med DVD Shrink som Tvixen afspiller - ingen ben i det. MEN findes der et tilsvarende program som DVD shrink - bare til Blu-Ray? Jeg skal kunne Re-author skiven - dvs. ende op med kun filmen og det/de valgte lydspor og undertekster. Det gør ikke noget hvis det koster det samme som DVD Shrink, men det må også gerne koste noget :-) Jeg har prøvet både DVD Fab (platinium) og Clone DVD - men har ikke kunnet få noget til at virke med Blu-Ray. Hvad bruger I andre? mvh. Rønnest |
|
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Der findes ikke noget tilsvarende for BluRay - og selvom der gjorde ville du ikke kunne spille det på Tvixen for den understøtter ikke afspilning af en Bluray struktur på samme måde som en dvd-struktur. For BluRay kan den kun afspille selve den eller de .m2ts filer der indeholder filmen. Der findes selvfølgelig værktøjer der kan rippe denne del ud sammen med det lydspor du vil have - men undertekster skal konverteres da tvixen ikke understøtter de bitmap baserede undertekster på en BluRay Recordere.dk er nok ikke lige stedet hvor der bør skrives en nærmere opskrift på hvordan man ulovligt ripper BluRay - så du må nok bruge google og søge lidt hvis du vil vide mere.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
![]() |
Det er netop kun filmen med valgt(e) lydspor og undertekst(er), så det må da kunne lade sig gøre - men hvordan? Så må jeg jo bare videre i min søgen...... mvh. Rønnest |
|
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Elecard XMuxer Pro. Og tsMuxeR. Findes på usenet
Redigeret af ----OR---- - 31-Maj-2008 kl. 22:49 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak til OR Det bliver forsøgt i dag. Hilsen Rønnest |
|
![]() |
|
![]() |
Hej OR Jeg var nok lidt for optimistisk. jeg kan nemlig ikke komme til at teste det. Min bærbare kan ikke finde mit eksterne drev (når der er en Blu-ray skive i). Jeg har oprettet en ny tråd her (hvis der er nogen der kan hjælpe). mvh. Rønnest |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |