|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 19-Januar-2006 kl. 11:31 |
Er der nogen der ved hvor og om det er muligt at få et program til at se sin temperatur på sin CPU - så man er fri for at genstarte computeren og gå i BIOS for at se det.
mvh Per Hansen |
|
![]() |
|
henrikkrebs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2005 Status: Offline Point: 119 |
![]() |
Jeg bruger et program der hedder 'Asus Probe Utility' - altså et jeg har downloadet fra motherboard-fabrikantens hjemmeside. Det var et forsøg værd at besøge din fabrikants hjemmeside. Om der kan findes et generelt ved jeg ikke. |
|
![]() |
|
npa-at-dvd ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Der findes generelle programmer også, men som henrikkrebs skriver KAN de være afhængige af MB fabrikat. Prøv evt. at lave en søgning på nettet. /Niels |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg anbefaler Everest Home Edition som udover at kunne vise temperatur også kan vise en masse andre system informationer Produktet er freeware, men er pr. 5.december 2005 ikke længere udbudt/udviklet som freeware direkte af producenten, og supporten af det stopper med udgangen af marts 2006, men den seneste freewareversion kan stadig downloades eks. her: http://www.majorgeeks.com/download4181.html
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() |
Jeg kan tilslutte mig spawns anbefaling af Everest. Kanon program, som tillige viser oplysninger om al installeret hard- og software på din PC. Flemming |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
![]() |
|
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Tak for hjælpen - Everest Home Edition er et kanon program....
mvh Per Hansen AaB Ishockey |
|
![]() |
|
Hapsdog ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Osse tak herfra. Som at få en microovn - man opdager et behov, man ikke havde. mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |