|
Programinformation (EPG?) - kun 4 dage frem!? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2013 kl. 08:37 |
|||
Hej alle
Jeg har undret mig over at den programinformation jeg får ved brug af Guide'n på mit Sony fjernsyn ikke går særligt langt ud i fremtiden. Jeg kiggede i går og ville optage et program i næste uge, men programguiden stoppede torsdag aften - så var der ikke mere information. Er det normalt? Kan det indstilles? Hvad afhænger det af? Hvordan fungerer det? - så behøver jeg vist ikke vide mere :-) Mvh Tommy |
||||
![]() |
||||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ja
Ja - men ikke af dig (kun af udbyderen - YouSee/Telia/Boxer, osv.)
En opsætning hos din udbyder, samt hvor mange dage frem de har data til.
Du trykker på GUIDE-knappen på din fjernbetjening, og så kan du navigere rundt i den med pile-tasterne ![]() |
||||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Får som regel en uge frem via DVB-T.
Men er til gengæld dårlig at manøvrere i på min Triax box, da jeg ikke kan skippe en dag ad gangen, men må lade curseren løbe over alle tidspunkter. Kan dog sortere efter station, men alligevel... Redigeret af Kampus - 05-Februar-2013 kl. 11:22 |
||||
![]() |
||||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|||
Det er da ekstremt ringe... - jeg havde nok forventet at der snildt var data for de næste par uger... - tak for svarene - jeg forventer åbenbart for meget :-)
|
||||
![]() |
||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
|||
Hvis du har yousee, har de reduceret antallet af dage, fordi deres box har problemer med at håndtere datamængden...
|
||||
mvh Christian
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |