|
Programmer på Onkyo forstærker er ændret. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tdj89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2009 Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2014 kl. 16:28 |
Jeg har en lille knægt, der er lidt af en pilfinger, hvilket er gået udover min Onkyo forstærker. Jeg aner simpelthen ikke hvordan han har gjort, men programmerne på forstærkeren er ændret.
Fx bruger jeg altid bruget Dolby PLll Movie til tvkanaler der ikke køre i Dolby Digital. Dette, og andre Dolby programmer hedder nu Dolby PLllX movie. Der er altså kommet et x ind i dette program og de andre. Det lyder helt forkert, hvor stemmerne fx er forsvundet. Jeg har prøvet at køre en reset, hvilket ikke har hjulpet. Hvad kan jeg ellers gøre?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan det ike tænkes at han måske har fået koblet nogle højttalere fra i opsætningen. Har du checket om det måske er kilden som han har pillet ved i stedet?
Har du mere end én kilde og er det samme problem fra begge kilder? |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |