|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Det kommer an på - 895 giver dig mulighed for at styre via radio (RF). 885 har kun infrarød (IR) dog kræver at der er uhindet adgang for IR lyssignalet. Med RF kan du styre enheder der står bag lukkede låger i skabe eller står i andre rum. Hvis du har "råd"
JA. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Antallet af aktiviteter er ikke begrænset til antallet af aktivitetsknapper. Man kan blot baldre om til næste side i displayet, og så har man et nyt sæt aktiviteter. Max. antal aktiviteter varierer vist fra model til model. Min 525 har 4 aktivitetsknapper, men kan programmeres til 16 forskellige aktiviteter. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Evt denne i alu:
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Generalen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Det endte med informationoverload... Jeg tænkte derfor at et impulskøb var på sin plads. Her er hvordan det endte. Så kan jeg jo altid købe Harmony 1000 eller en fjernbetjening med sideshow, når de kommer på markedet.
Redigeret af Generalen - 07-Marts-2007 kl. 14:21 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Udemærkede valg. Det bliver du ikke ked af !
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Cyberguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Den går jeg også og venter på . ingen der har set den på det danske marked endnu ? |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Kiggede lige på Logitechs hjemmeside, og der er den prissat til 2995,- og kan ikke købes endnu, men det varer jo nok ikke så længe. Rigtig lækkert design, men rent funktionsmæssig ser det ikke ud til at den kan mere end 995'eren, og så er 2995,- jo mange penge for en fjernbetjening. Peter |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Dog ligger den allerede under 2300kr på EDBpriser http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?LinkID=2823& amp;ID=227980 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Generalen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Har modtaget mine fjernbetjeninger. De fungerer bare perfekt. Langt bedre end forventer. Alt kan jo tilpasses efter behov. Jeg har dog et lille problem som, jeg håber en eller anden kan svare på. Jeg har selv prøvet mig frem, men har ikke kunnet finde en løsning. Så vil spare mig lidt tid og spørge jer. Nå jeg hører radio og skruer op for anlæget så skifter den 2 lydniveauer ad gangen. Det samme gør sig gældende når jeg skifter radio kanal, altså to kanaler per et tryk (altså radiokanal 1 -> Tryk på kanalskift -> radiokanal 3 osv.) Den hopper altså en kanal over. Der skyldes muligvis at fjernbetjening "holder" knappen nede for længe, når der bliver skiftet. Har rodet lidt med tidsindstillinger, men har ikke kunnet løse det. Kan i hjælpe? (og giver mit spørgsmål mening eller vil jeg uddybe mere?) (Fjernbetjening Harmony 885) Redigeret af Generalen - 14-Marts-2007 kl. 14:34 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
se her
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
@vipmlo Takker for svar. Det burde gøre tricket. Prøver det lige senere. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
et newb spørgsmål, aner absolut intet om universal remotes:
hvad kan de styre? kan de feks styre ens lysstyrke i rummet vis man har spots? eller er de udelukkende til hifi?
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |