|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Har skiftet fra SAGETV til GB-PVR Den er nemmere at tilpasse og det er meget nemmere at få xml programguiden til at køre Og ikke mindst er den Gratis |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
|
Hej. Har GB-PVR en god timerfunktion, der virker fra standby/dvale? Flemming |
||
![]() |
||
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Ved det ikke, er ikke nået dertil endnu |
||
![]() |
||
![]() |
|
har købt denne strømforsyning Chill Innovation CP-400P (ATX / 400W) http://www.officeit.dk/default.asp?productguid=CP%2D400P Den er rigtig stille selv når maskinen yder sit bedste. man kan stort set ikke høre den. |
||
![]() |
||
Pimmel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Jeg tror desværre ikke du får det med dvaletilstanden til at fungere, da Hauppauge ikke understøtter powermanagement. Er kommet i samme klemme, sh.. Så er fidusen med HTPC vel ikke særlig velegnet, hvis man skal bruge den som videorecorder. |
||
![]() |
||
TBasholm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Hej, Vrøvl, Hauppauge fungere f.eks. fint med S3 dvaletilstand på et Asus P4C800 deluxe board. Se min henvisning til et link tidligere i tråden MVH Tommy |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er projectet næsten færdigt, er ikke helt tilfreds med kabinettets udformning, kønt er det ikke, men det fungere godt, & nbsp; & nbsp; og der er plads til det. |
||
![]() |
||
Jakobii ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
|
Hej MR KS Super HTPC! Er det tilladt at bygge kabinet selv? I så fald forstår jeg ikke hvorfor flere ikke gør det, så en der havde hængt harddisken op i elastikker for at undgå vibrationer og støj! venlig hilsen Jakob |
||
Panasonic TX-P50G30Y - Onkyo TX-SR605 - Kef KHT-3005 - Sony PS3 Slim - Apple Mac mini i5
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er det tilladt at bygge kabinet selv? (- Har ikke spurgt nogen derom) Jeg har læst mange test af kabinetter, bla. Barebone & Desktop enten støjer de for meget , eller de blir for varme. De fleste Desktop Kabinetter er for Dybe til at stå under mit TV. Og jeg har jo haft en ekstra PC hvor jeg stort set kun har investeret tvkortet og en støjsvag strømforsyning. Er ikke tilfreds med mit kabinet , hvad udseendet angår, og det er heller ikke helt uden problemer at benytte træ, der mangler stelforbindelse, på bundkortet ,så det er jeg igang med at få styr på. nu. har haft lidt kik på denne model
Redigeret af mr_keep_smiling |
||
![]() |
||
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
|
Hvis du mangler inspiration, så er dette blot et site blandt mange: http://mini-itx.com/projects.asp#project0085 Vildt grinneren!! |
||
![]() |
||
![]() |
|
har godt set siden undervejs , fantasien har vist ingen grænser. Redigeret af mr_keep_smiling |
||
![]() |
||
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
|
Eller for de super nørdede, som er ligeglade med at det ser åndsvagt ud: http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCAL002&Fane =CASE,CACC,CACCDIY |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |