recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pro-Ject usb pladespiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pro-Ject usb pladespiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pro-Ject usb pladespiller
    Sendt: 15-November-2015 kl. 12:19
Hej
Har netop købt en Pro-Ject usb pladespiller, og forsøger at få den til at virke med min pc(Asrock Vision 421), men det giver mig lidt problemer. Jeg kan ikke få den til at spille en lyd, men kan se inde i "LYD" at der er bevægelser i "OPTAGELSE" på USB AUDIO CODEC, men ikke i "AFSPILLING" - så jeg vil høre om der er nogen der har et forslag.??

Jeg kan sagtens spille musik fra pc'en til min JBL soundbar, men der kommer ikke rigtigt noget fra pc'en, når det kommer fra usb pladespilleren. Har haft en gammel pladespiller tilknyttet tidligere, og den virkede fint.
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 15:26
Tror jeg har fået det løst - har sat optisk kabel mellemp pc og tv/soundbar - og nu er der lyd.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu