|
Projector/lærred demo i trekantsområdet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kriller7000dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2014 kl. 15:02 |
Hej
Datteren og jeg har snakket om at skulle have en Projector i stuen. Jeg har aldrig oplevet en Projector i en stue før og leder efter nogen der kunne have lyst til at lave en demo for mig. Jeg bor i Fredericia og kører gerne en lille tur for en fremvisning. Det behøver ikke være det vildeste setup, men BYD gerne ind hvis i har lyst. |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ingen melder sig så ved jeg at HiFi klubben i Horsens har en projektor som jeg er sikker på de gerne vil give en demo af.
Alternativt så har AV connection også et demo lokale. De er godt nok bosat i Aabenraa. eller hvordan det nu staves :) |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
kriller7000dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 86 |
Godt bud! Men vil gerne have demo uden salgsnak for liige deres produkter. Nogen har de med at nedgøre alt det de ikke selv sælger.
|
|
![]() |
|
andmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 217 |
I HIFI-klubben i Kbh. på Aaboulevard, var jeg så sent som i dag inde og opleve deres 3 rum med 5.1 og projektor. En budget, mellemklasse og topklasse rum. Der kunne jeg gå rundt uden nogen sælger som forstyrrede :)
Redigeret af andmm - 19-August-2014 kl. 21:29 |
|
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1485 |
Hvis I har lyst til at komme en tur til Esbjerg, er I velkomne.
Der køres med en Sony HW50 på et 112 " Grand View Fastramme-lærred i en stue på ca. 23 m2 Bare send en PB, og vi tager den der fra... :)
Redigeret af Supergris - 19-August-2014 kl. 21:48 |
|
![]() |
|
Det lyder bare godt.! Måske jeg tager datteren med så. Jeg kontakter dig nærmere:-D
|
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
For det første skal jeg sige at det sikkert er 110% oprigtigt ment fra kriller7000dk's side. Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved denne bruger specifikt. Men jeg ville dog selv lige være en smule forsigtig med at invitere en bruger med 9 indlæg, som efterspørger "dyrt" udstyr han gerne vil se på adressen.
Jeg siger på ingen måde at det er tilfældet her, tværtimod lyder kriller som en seriøs bruger og er oprettet i 2013. Men i andre tilfælde skal man nok tænke to gange. Beklager at ligge indlægget her i din tråd kriller, det fik mig bare lige til at tænke.. |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Come on mand, det et simpelthen for lavt det du har gang i der kimosabe
|
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
Beklager hvis du har det sådan. Det slog mig bare da jeg læste tråden, og synes ellers jeg prøver at holde mig på et rimeligt niveau, og anklager jo netop ikke trådstarter for at være tyv eller andet. Jeg synes blot det er værd at overveje, når man som de fleste herinde har dyrt HI-FI derhjemme.
Måske er det helt galt tænkt, og så skal jeg beklage at jeg tænkte højt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |