|
projector Optoma 720GT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Avsalg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2013 Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2013 kl. 17:34 |
2100,- Optoma 720GT "gametime" shorttrow projector. 3D ca 80timer på lampen. 1år - 1 1/2 år ca. Redigeret af Avsalg - 17-Februar-2013 kl. 13:40 |
|
![]() |
|
skele2r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne du være interesseret i at bytte din Onkyo til monitor Audio Apex A40 højtaler ?
|
|
Mvh. Nikolai
|
|
![]() |
|
Avsalg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2013 Status: Offline Point: 47 |
nej tak ingen bytte, jeg er ved at hjemme bygge mine nye fronter/rear.
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
op tager imod bud.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Har du en pris for højttalerne uden standere?
|
|
![]() |
|
det er samme pris, da højtalerne kostede omkring 10k stykket for 4år siden.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Den evindelige klassiker: hvor?
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Ok, så er jeg ikke interesseret.
Jeg ved godt du har lidt et højt tab på dem, men jeg solgte selv mine KEF5005.2 med udvidet garanti til en brøkdel af prisen(5k, 3 års garanti tilbage, 5.1 system). Du må sige til hvis du er villig til at gå noget ned i pris - eller om du overhovedet ikke vil sælge.
|
|
![]() |
|
nu det her er ikke 5000 serien, 5000 serien gør det godt, men der er milevidt imellem dem både i kvalitet, og enheder, desvære er market for dyre højtalere ikke så stort.
og ja alt bliver solgt med tab, men hvad er mere ned i pris? ![]() ![]() her er et par billeder fra nettet, så man kan se størrelsen på dem, sådan ca. det er 6.5" enheder i dem, 3 standere, 3 væg beslag , 3 Højtalere - 6 kasser a 10kg jeg er villig til at 50/50 på post forsendelse. og kan evt give nogle højtaler kabler med banan plugs oveni. Redigeret af Avsalg - 15-Februar-2013 kl. 13:23 |
|
![]() |
|
pm sent
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |