|
Projeket lyser pludselig kun vestre side op |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alex, hvis du stadig ikke kan modtage pm, så tilføj mig på Facebook:
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Palleba
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alex har et velfungerende Surround anlæg med indbygget DVD afspiller, og det er han fint tilfreds med. Hvorfor skal han tvinges til at skifte ud når det nu fungerer fint?
Hvad med bare at hjælpe ham med projektoren som ikki virker? Resten af anlægget virker fint. Jeg har også flere hundrede DVD film stående og 3-5 stk BluRay, så det er ikke alle der gider skifte bare for at skifte. Jeg skifter ikke før det gamle er stået af. Jeg bruger et LG plasma TV og et JVC CRT TV, og det virker fint. (Har dog også et 4K Panasonic TV jeg ikke bruger). MVH
Palleba |
|
Med venlig hilsen
Palleba |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2164 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lidt forumsupport: Det, du skal gøre for både at få privatbeskeder og andre ting til at fungere, er, at blot skrive masser af indlæg her og der - kommentarer til andres indlæg, fx, så når du enten er bruger eller juniorbruger, så vil disse blive aktiveret. Dette er en begrænsning, som er sat i forummet for at forhindre spam-indlæg.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2164 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad dælan bruger du et CRT-TV til? Eller.... er det blot for nostalgiens skyld, at du har et sådant husalter?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Han skal ikke tvinges til at skifte, men fordelene ved at være lidt med på noderne, er simpelthen så store, at der absolut ingen grund er til at blive hængende, med mindre man er meget nostalgisk eller er helt flad.
Jeg vil mene, meningen med et forum som dette, er, at dele ens erfaringer bedst muligt, så kan man vel selv sortere i det, som man lyster? Vi skriver 2020, og efter min mening, så burde HDMI og HD være en selvfølge, når man har film som interesse...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis én af delene står af om 1 år, så står man samme sted og kan ikke opgradere nogen af dem fordi de ikke har HDMI. Så er pengene da meget bedre givet ud på en DVD/Bluray afspiller til 400 kr og et Pioneer surround receiver til 6-700 kr. og måske en brugt projektor til 2000 kr. Jeg vil mene det er god vejledning herinde fra at skippe den defekte projektor. Nogle brugte projektorer vil dog kunne modtage signalet fra Panasonic anlægget i form af S-video, så der ikke er andet, som skal skiftes.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5258 |
Funktioner
Tak(0)
|
Side 7 siger der er Component Video Out, det må vel være bedre end S-video. Så er spørgsmål om der findes (brugte?) projektorer der understøtter det?? |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Wheels
Bruger Oprettet: 06-September-2008 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
En Epson TW3200 har både s-video, composite, component og hdmi in. Så er der også lidt fremtids-(nutids-? ) sikring, så længe der ikke er behov for 4K. Den må være til at få billigt brugt. (og jeg er stadig så glad for min, at den ikke er til salg )
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var min anden projektor, og den kører stadig fint hos min kammerat, hvor hans søn gamer på den.
Solgte den i sin tid for 4000 kr. med en helt ny pære isat, senere solgte jeg min kammerats, som havde en magen til, som jeg vist fik 2600 kr. for, og det er efterhånden en del år siden... Jeg var også virkelig glad for den, men skiftet til først en Sony HW50 og senere en HW65 er til at få øje på. Nu er planen at rykke til 4K en gang til næste år, men det er egentlig ikke fordi jeg savner billedkvalitet, da det har en kvalitet, som jeg er absolut tilfreds med...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |