|
Projekt Hjemme bio |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
47oo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Næstved Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
må dog erkende jeg er kommet lidt i tvivl om jeg skal have en åben kasse projektoren skal stå i så den bliver bygget ind i stedet for at lave en hylde til den. Eller jeg skal skaffe et loft beslag? Men så skal det være et beslag så den kommer så tæt på loftet som muligt.
Hvis jeg skulle vælge at lave en åben kasse med ca 10 luft hele vejen rundt om den ville jg så skulle lave noget ventilation? Jeg ved nemlig ikke hvor varm sådan en projektor bliver? |
|
![]() |
|
47oo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Næstved Status: Offline Point: 50 |
Så der lige en opdaterig
![]() Højtalertårne er betrukket med stof i siderne og Rammen rund i den nedsænket loft er færdigt. så venter jeg bare på mine dioder kommer ![]() ![]() Bag vægen er også kommet op og nu med plads til mit lille kontor ![]() Kantlisterne er skåret og klar til montering rund i rammen efter jeg har installeret dioder ![]() Fik lige slået en kasse til DVD'er sammen og trukket strøm til dioderne ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
De der små kasser til dvd'er forstår jeg slet ikke. Hvorfor ikke gå all-in og lave reoler i hele højden. For du regner vel med at få flere dvd'er eller helst BD'er
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
DVD´er? er det de der gamle skiver i 720 x 576 opløsning? :D
vil personligt mene at det er meget lav opløsning når læredet er 2.2 meter bredt (100") ;)
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
Med hensyn til den kasse til projektoren, så skal der være udluftning i den, prøv eventuelt at Google "hushbox", er det muligt at du kan lave en hylde/kasse ude i vaskerummet så dem skyder ind igennem et hul i vægen ?
|
|
![]() |
|
Kampus Det er fordi at ydervæggen står 15 cm længere ude end sokkel at jeg havde mulighed for at lave et par hylder til BD'er men planen er at det meste skal køre fra et medie center :)
|
|
![]() |
|
Her er lige en opdatering på projektet
har haft lidt travlt på det sidste også op til jul og hvad den ellers bringer af sjove ting men så langt så godt har da været nede og bygge lidt vider når tiden nu var til det ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg har fået monteret gipsen og er i gang med at sparte pt så lidt har jeg da noget :) |
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Det begynder jo at ligne noget :D Så mangler vi bare invitationen til den store premiere ;)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
Det blir skuda meget godt 😋
|
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Jeg ved ikke om jeg stiller et dumt spørgsmål her... men hvorfor købe projektor og afspiller nu?
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du er færdig med kælderen i næste uge, men ville det ikke umiddelbart give mening at udskyde købet til det sidste, sådan prismæssigt? Jeg tænker bare, at hvis der skulle gå et par måneder måske, inden du var færdig, så kunne prisen på de produkter vel risikere at være faldet i pris i mellemtiden... så kunne man vel lige så godt tage den besparelse med? |
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand - Black Friday så gir det lidt sig selv :)
Morten Der bliver ingen premire før jeg har 3d briller ;P har købt avatar 3D men brillerne bliver nok min julegave hvis jeg selv skal købe den i år hehe |
|
![]() |
|
Så er Sofaen / biostolene Købt.
Jeg kan godt mærke at jeg begynder at så ligge lidt press på mig selv. :) Billedet er et sæt magen til mine er pakket ned så i må nøjes med det her ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |