|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper2605 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 25-Januar-2006 kl. 15:51 |
JEg har et lille problem( læs STORT) Jeg har en Sanyo Z2 som jeg meget gerne skulle have sat til min DVD afspiller. Jeg ville meget gerne have en HTPC sat til også, og som krøllen på halen vil jeg gerne have mulighed for senere hen at sætte en fladskærm på. Men hvad hulen skal jeg bruge. Projekter har DVI RGB Compont ( som sidder i samme stik DVI stikket ) Derudover har den S-video komposit og komponent i seperate stik, Min DVD har scart komponent samt S-video.
her kommer spørgsmålene....... Hvad er mest optimalt? komponent (vil jo meget gerne kun fører 1 ledning til projekter. og hvordan får jeg tilsluttet min fremtidig fladskærm uden at skulle skifte kabler. ?? hvad har en HTPC typisk af udgange eller kan man købe sig til alle stik på sådan en fætter?? er der nogen der har erfaring med en omskifter boks i komponent som har 2 udgange... Jeg håber i kan/vil hjælpe! Redigeret af Jesper2605 |
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
DVI vil altid give det bedste billede, da grafikkortet vil bruge projektorens eller fladskærmens native opløsning og der vil derved ikke foregå nogen konvertering/skalering af signalet efter det forlader PC'en...
|
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
Jesper2605 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
problemet er bare at jeg ikke kan få min DVD over i DVI eller kan jeg ??? hvor langt kan jeg trække DVI kabler ??
|
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Du kan jo bare bruge din HTPC som DVD afspiller... Ellers kan en MCE med Hauppauge kort tage S-Video input og sende det videre med DVI, men jeg tror kvalitetstabet i skalering vil være for stort til at det er brugbart... Der findes MCE boxe med Scart ind/ud, så der må kunne fås noget... Jeg har set DVI kabler på 20m hos http://www.justbuyit.dk/shop/default.asp
Redigeret af Palmolive |
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er ikke en mulighed for mig at bruge HTPC til DVD, da jeg syntes jeg har en udemærket DVD jeg meget gerne vil bruge. Desværre virker det jo som om det er 20 ledninger til projekteren der er svaret :-(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |