recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor, 5k, 3D ligegyldigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor, 5k, 3D ligegyldigt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dysterland Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dysterland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor, 5k, 3D ligegyldigt
    Sendt: 12-December-2012 kl. 02:54

Jeg er på jagt efter en projektor, som primært skal bruges til undervisningsbrug - dvs. Powerpoint, lidt video og billede, måske en film eller to, men 3D er yderst ligegyldigt.  HD er heller ikke vigtigt. 

Den skal gerne kunne bruges uden mørklægning, den må gerne være støjsvag, og skal kunne monteres i loftet - dvs. den skal nok helst kunne regulere vinkel.

Jeg tænker, at LED kunne være smart - men jeg har hørt både for og imod, og ved helt ærligt ikke ret meget selv.

Max pris er ca. 5000 kroner.

Nogen forslag?

HTPC, V-DAC, Nakamichi CA-5E II, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980

Hififorfolket.dk
Til top
dysterland Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dysterland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 03:01
Nå ja, brugt er ikke en mulighed.
HTPC, V-DAC, Nakamichi CA-5E II, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980

Hififorfolket.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu