recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor arrangement JVC-HD 350
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProjektor arrangement JVC-HD 350

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-December-2004
Status: Offline
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 14:17

Well - hver sin indgangsvinkel.

Jeg har stadig forståelse for TC og deres aspekt i det. Jeg kan bare ikke se noget forkert i at opkræve ex 100 for en arrangement inkl. sodavand og en sandwich.

Forskellen på TC's arrangement og et tilfældigt arrangement en anden forhandler laver er de informationer som Otto giver. Objektiv konstaterbare forhold om det gode billede, hvad er vigtigt og hvad er ikke. Det er denne del der adskiller sig fra det almindelige "prøv at se en projektor i funktion-arrangement".

Jeg er godt klar over der er en voldsom barriere at krydse, hvis interesserede skal betale et beløb for at deltage, men i så fald kan man jo opdele arrangementerne i "arrangementet for nørden" og "arrangementet for førstegangs-køberen der ikke helt har besluttet sig endnu". Jeg kan vitterlig ikke se noget problem i at jeg skal betale for at deltage i nørd_arrangementet.

I øvrigt har denne tråd taget en voldsom drejning - beklager

Redigeret af bird - 08-Oktober-2010 kl. 14:32
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af bird bird skrev:

Jeg har stadig forståelse for TC og deres aspekt i det. Jeg kan bare ikke se noget forkert i at opkræve ex 100 for en arrangement inkl. sodavand og en sandwich.

Jeg ved ikke om det vil være decideret forkert, men det vil i mine øjne være rimeligt formålsløst (men tak for opbakningen!). Der er flere grunde til det: For det første, så er det i sidste ende arrangementer der har til formål at sælge noget. At jeg kan gøre dét og samtidig oplyse folk, det er selvfølgelig sjovere end "bare" at lave salgsgas-demonstrationer. Det er jo heller ikke for sjov at jeg skruer lidt op for lyden på nogle Apex højttalere under sådan et arrangement, bare fordi folk kommer for at se billeder, må de jo godt gå hjem med en idé om hvad vi kan levere på lydsiden Smile. Min pointe er, at eftersom det drejer sig om at sælge nogle varer, så vil jeg gerne have så mange som overhovedet muligt igennem systemet, og et gebyr vil bare holde nogle af tvivlerne væk.

Dernæst, et gebyr ville aldrig kunne give en indtægt der gør sådan et arrangement til en god forretning i sig selv. Der _skal_ være et kalkuleret mersalg, om ikke andet så på sigt, for at det kan betale sig økonomisk. Der ligger for mange timers arbejde i det, i forhold til hvad man realistisk set ville kunne få ind - også fordi at hvis det koster penge, så er kravene til dét der præsenteres, også dét større (om ikke andet, så mine egne krav til mig selv).

Hvis dét vi leverer gratis i vores almindelige salgs-arbejde, er så meget bedre end andres salgsarbejde at du synes det er penge værd, så tager jeg det som et kompliment og som et tegn på at du har forstået hvorfor du skal handle hos os næste gang, og dét er meget mere værd for mig end 100 kroner i gebyr.

Hvis du insisterer på at levere en modydelse, så drikker jeg Jacobsen Wink
Til top
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-December-2004
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 21:00
jeg var nu ikke voldsom imponeret af de apex. synes der manglede dybde. 

jacobsen er noteret.  hvilken af deres sortimentk?
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Oktober-2007
Point: 471
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2010 kl. 10:08
Ser frem til  kommende arrangementer, gik desværre glib af dette!

Under hvilke lysforhold demonstreres der? hvide vægge? - hvilket lærred og størrelse bruges der?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2010 kl. 13:37
Ja, der var hvide vægge, lidt lys fra resten af butikken, og ude fra gaden. Sådan set et nogenlunde realistisk lokale, som så kan forbedres på alt efter hvor meget man går op i det, med bedre mørklægning og andre farver på væggene.

Det var et Lissau True Colour lærred på 92", med motoriseret ophæng og tab-tension.
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Oktober-2007
Point: 471
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 01:14
Vurderer projektor setup igen. Har haft 2 projektorere hængene tidligere og kan huske at hvide vægge og manglende lyskontrol virkelig kan være et problem.

Håber at kunne se den JVC i de omgivelser ved en kommende lejlighed - det minder lidt om mine egne forhold lige p.t.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 12:03
Der skulle gerne blive malet indenfor kort tid Smile
Tape Connection MKII
Til top
Mads Nørskov Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 07-Februar-2008
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 11:45
En lille hilsen om at Speakers Corner holder åbenthus torsdag den 28. oktober 2010, hvor de viser HD350 & HD550. 
http://www.speakerscorner.dk/dk/

Mads Nørskov
www.imagosonas.dk
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg vil også godt lige sige tak for et godt arrangement. Jeg ved godt hvad for en projektor jeg skal have.
hvilken?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu