|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klonny ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 02-Februar-2006 kl. 13:30 |
Hej allesammen. Jeg har kigget lidt på¨denne nye Benq projektor. Have a look; http://www.pixmania.com/dk/dk/163520/art/benq/projektor-mp61 0.html Den har en god lysstyrke (ANSI) så jeg tænkte om den ikke kunne bruges i en almindelig oplyst stue.?
|
|
Mikkel.
|
|
![]() |
|
palle2612 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Hej Du vil aldrig kunne bruge en projektor i dagslys, med mindre du er 100% sikker at der intet mørkt er i filmen, jeg går ud fra du også skal se film på den. Jeg har en Hitachi PJ-TX100 som også har gode ANSI'er. Jeg kan bruge den til spil på HTPC'en, men igen jo mørkere der er, jo bedre er den. Men du skal også tænke på om den er for lysstærk, blænder den om aftenen når det ikke er lyst, hvis ikke jeg justere min iris-funktion er min for lys om aftenen. Og med hensyn til om dagen, husk, intet er mørkere end den flade du ser det på, den kan ikke lave det mørkere, hvidt er hvidt om dagen, = ingen kontrast = fladt og livløst billed som du ikke gider se på i længden. 1024 x 768 er 4:3 format. dvs. du udnytter ikke panelet ordenligt ved film, da det bliver beskåret, de fleste film er nu engang 16:9 eller 1:1,85 eller smallere, selv en Native wide-screen projektor 1280 x 720 har bjælker foroven og forneden med mindre den er ægte Wide screen. Om det er LCD eller DLP proj. er vel smagssag, jeg syntes LCD er den bedre af disse, prisen i betragten. Hilsen Palle. Rigtige mænd har en på omkring 100" Redigeret af palle2612 |
|
![]() |
|
Rasmus Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |