recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - projektor lagger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

projektor lagger

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MrVonBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVonBay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: projektor lagger
    Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 11:16
Jeg har en Epson tw6700 W hvor jeg har valgt at droppe at køre wireless og har smækket et HDMI-kabel (15 meter ) i projektoren og efter jeg har gjort dette er den begyndt at "holde pause" indtil den når 100% for så derefter at fortsætte, er det opsætning eller er det kablet som ikke kan klare datamængden ???
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 19:51
Jeg har en Epson EH-TW6800.

Hvad benytter du som kilde?

HDMI er ikke i stand til at buffer og vente til at noget er 100%

Det lyder mere som om du har et problem med din afspiller.

15 meter er i øvrigt ret langt, hvis du ikke har et rigtigt godt kabel eller forstærker, så kan du risikere at du får problemer.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
MrVonBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVonBay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 21:08
jeg benytter min nvidia som kilde, prøver at anskaffe mig et andet bedre HDMI kabel
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 21:09
Er det projektoren der tæller op til 100%?

Det har jeg ligegodt aldrig set.....kan du tage en video eller et billede af det?


Klaus


Redigeret af KlausDM - 23-Oktober-2019 kl. 21:10
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 21:35
lad mig gætte, din nvidia kører wifi og ikke kabel?
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 12:13
Det ligner ikke at det er projektoren, men derimod Shield'en der viser en buffring af indhold.



Til top
MrVonBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVonBay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 15:35
har lige købt et high speed HDMI kabel som jeg prøver mellem min nvidia og receiver
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 15:57
læser du hvad vi skriver?
Til top
MrVonBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVonBay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 16:45
ja jeg læser hvad i skriver, jeg køre ikke wifi fra min nvidia
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af MrVonBay MrVonBay skrev:

ja jeg læser hvad i skriver, jeg køre ikke wifi fra min nvidia
Det du bliver spurgt om er.

Er din nvidia tilsluttet internet med kabel eller wifi.

Dine problemer kan muligvis skyldes problemer med nividia tilslutning til internettet.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af MrVonBay MrVonBay skrev:

har lige købt et high speed HDMI kabel som jeg prøver mellem min nvidia og receiver


Det hjælper ganske givet ikke noget som helst.......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 19:03
Det underlige er vel, at problemet åbenbart opstod i takt med, han skiftede fra trådløs forbindelse til HDMI, så det er vel her, problemet skal findes; dog lyder det ret underligt, da man nemmere kunne forstå, hvis det var omvendt...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu