|
Projektor lærred erfaring/vurdering..? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
BrianSPC
Bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du fået prøvet det lærred fra VidaXL ?
|
|
Neva_x
Ny bruger Oprettet: 09-December-2015 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det har jeg! Beklager det sene svar. Jeg er meget tilfreds med det, og synes lærredet er meget godt i forhold til kvaliteten. Jeg er glad for at jeg købte i 4:3, fordi ellers havde det hængt alt for højt oppe - som jeg næsten havde gættet, så har den nemlig ikke et langt sort stykke før lærredet begynder. Jeg synes ikke at lærredet reflektere for meget lys, den har ingen "glitter"/fnuller, og kvaliteten er det samme lige meget hvad vinkel man ser det fra (i hvert fald med mine øjne). Men måske ville en person som har mere forstand på den slags have en anden mening, da min egen erfaring med lærreder er meget begrænset - det skal jeg ikke kunne sige. Men jeg er i hvert fald glad og tilfreds med mit køb. Her er et billede af selve lærredet - dog hænger det lidt skævt lige PT., da jeg skal have fat i nogle bedre kroge Redigeret af Neva_x - 19-Januar-2016 kl. 17:28 |
|
BrianSPC
Bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, troede bare det var en fejl på deres hjemmeside at det ikke var sort oven over billedet, det er lidt ærgeligt at de ikke har lavet det. Men til den pris kan man jo ikke forlange alt :-)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |