|
Projektor og lærred på budget? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke hvordan folk oplever regn bue effekter, men jeg kunne ikke se dem fra starten af. Så faktisk et par film før jeg begyndte at ligge mærke til dem. Jeg ser dem kun hvis jeg blinker et par gange øjnene i hurtige sekvenser. Det er ikke nogen som blot bliver stående på skærmen, men det er blot korte blink, hvor man så tænker - hvad var det? Jeg ved ikke om du blot kan teste dig selv ved et hurtigt kig.
|
|
friedel
Guld medlem Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, jamen det vil jeg så prøve næste gang jeg ser film :)
Men synes ikke jeg har lagt mærke til det før :)
|
|
Østergaard
Bruger Oprettet: 02-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ofte skal man tage hensyn til placering af både lærred og projektor, behov for mørklægning, zoom og lens-shift og det kan alt sammen have betydning for spec's for det udstyr du skal vælge. Det kan godt betale sig at gennemtænke sit samlede set-up (inkl. rummet) inden man går på indkøb.
|
|
Munkieftw
Bruger Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder godt nok forhastet det her.
Hvorfor venter du dog ikke? Du kender ikke stedet/lejligheden som i først skal finde? Kender godt følelsen af man bare vil have, og man vil have det NU. Men det nytter da ikke at købe noget som muligvis ikke engang kan passe ind. Samt kan der nå at komme gode tilbud rundt omkring. For ikke så længe siden havde Hifi Klubben endda en BenQ W1070 MED Lissau tabtension lærred på 76 eller 92" :-)
|
|
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
Nu var planen at vente, søger efter lejlighed for tiden, og håber på snart at finde noget, så for at styre lysten ville jeg bare have lidt forskellige muligheder og idéer så jeg kunne studere markedet lidt :)
|
|
rlauritsen
Junior bruger Oprettet: 14-November-2005 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft flere DLP projektorer, og W1070 er overhovedet ikke slem. Jeg ser kun regnbuer, hvis billedet er meget mørkt med et lille område med lys, f.eks. fra en lommelygte i filmen. Ellers generer det mig slet ikke. men der er selvfølgelig forskel på folk. Men W1070 har kanon billede til prisen. Jeg bruger bare en hvid væg i øjeblikket, men vil have et lærred når jeg flytter. Jeg har i øjeblikket 117" på ca. 3 meters afstand fra projektor som står på hylde under sofabord. Jeg sidder 4,5 meter fra de 117" billede.
|
|
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, tror også jeg er låst rimelig godt fast på benq w1070 må ud og prøve den i HFK når jeg lige har tid :)
Nogen der har erfaringer med følgende lærreder: Redigeret af friedel - 27-August-2013 kl. 15:54 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er sikkert ingen der har prøvet de to lærreder, og fælles for dem er også, at de ikke har tab-tension. Dette betyder at dugen på sigt vil blive krøllet.
|
|
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
Tja, har haft et lærred før der heller ej var tap-tension, og der havde jeg ikke de store problemer, så synes ikke på nuværende tidspunkt at tap tension er min. 4000kr mere værd
|
|
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
Så får jeg lige brug for hjælp
Jeg har fået dette tilbudt for 8500kr - hvis jeg købte fra ny kunne jeg have fået ophæng og 92" (som linket ovenover) lærred for samme pris Kan hans tilbud bedre betale sig? Eller skal han 500kr ned i pris før jeg skal overveje det?
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er godt nok totalt tabt :-)
Hvad har du fået tilbudt for 8500 kr?
|
|
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
Godmorgen :D Det hjælper nok at linke til hvad jeg har fået tilbudt.
Redigeret af friedel - 29-August-2013 kl. 14:33 |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |