|
Projektor og PS3? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
hunterSEG
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har fikset linket.
|
|
KristianRye
Ny bruger Oprettet: 24-September-2014 Sted: Haderselv Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for svarende, det hjalp mig meget :-)
|
|
KristianRye
Ny bruger Oprettet: 24-September-2014 Sted: Haderselv Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.ebay.com/itm/1080P-HD-Multimedia-LED-LCD-Projector-Cinema-Theater-PC-AV-TV-VGA-USB-HDMI-White-/131276977127?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1e90b7b3e7
Hvad ville i sige til den? er det for billigt? Eller har i et bedre bud, helst til rimelige penge
Redigeret af KristianRye - 25-September-2014 kl. 14:29 |
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
den har en meget lav opløsning og er mere et legetøjsprodukt. Du skal noget højere op i pris, og du skal minimum ha' en med native opløsning på 1280x720. Og alt efter hvor mørkt dit rum kan gøres når du spiller, skal du tage stilling til hvor høj en lysstyrke den skal ha. Men du finder ikke noget som kan bruges i det prisleje som den projektor har.
|
|
dr gonzo
Funktioner
Tak(0)
|
du kan jo starte med at fortælle hvad dit budget er?
|
|
KristianRye
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmm, cirka 2000 ? Hvis det er realistisk at finde noget til den pris?
|
|
dr gonzo
Funktioner
Tak(0)
|
så vil jeg nok personligt gå på brugtmarkedet
|
|
KristianRye
Funktioner
Tak(0)
|
Er der et specielt mærke eller noget der er godt? Eller hvad skal jeg kigge efter?
|
|
dr gonzo
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender desværre kun til projektorer i et lidt højere prislag end det du søger. Så jeg kan desværre ikke hjælpe ydeligere.
|
|
hunterSEG
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg melder også pas med hensyn til vejledning.
|
|
KristianRye
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, ellers mange tak for hjælpen!
Det var sødt
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |