|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Tja jeg blev nærmest smidt ud, før jeg sku til at lave min nye lejl. så jeg besluttede mig at jeg skulle forkæles lidt. satsede faktisk på pioneer lx508 eller hc5000 med stewart lærred og dobbelt så stort billede = helt klart |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Kedeligt kedeligt...
![]() ![]() ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
rasmus003 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2007 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Har sat Panasonic Det næste der skal til, er at prøve med LiveTV streaming. Har en ide om at det kan lade sig gøre med MythTV streaming da PS3 ikke fungere som Vista Externder. More to come... - Rasmus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |