|
Projektor til at vise billeder/reklamer? |
Besvar |
Forfatter | |
Indy
Bruger Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 21:01 |
Jeg leder efter en projektor jeg som fotograf kan have med ud i en sportshal hvor jeg skal fotografere også skal den kunne vise billeder i et slideshow fra en USB-stick eller signalet fra en lille netbook der stå og lave slideshow.
Men hvad skal jeg se efter i sådan en projektor, hvormeget lys skal der til for at den kan vise billederne fornuftigt på en væg i en sportshal eller i et tilstødende lokale. Hvor mange lys vil der ca. skulle til. Det er fordi det er om nogen noget lettere at medbringe en projektor end et stort TV. /Magnus |
|
Suckyboyfriends
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har denne hvor jeg arbejder:
http://m.youtube.com/watch?v=rDL5u0qrrsI Den kan stå 17cm fra væggen og lave et 60" billeder:) Du kan lige skrive hvis den er noget. Kan evt lave noget udlån hvis det en enkel gang den skal bruges |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |