|
Projektor til ca. 2.000,- |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Charmerdeluxe
Bruger Oprettet: 06-Juli-2005 Status: Offline Point: 95 |
Emne: Projektor til ca. 2.000,- Sendt: 17-Maj-2010 kl. 13:49 |
Hejsa
Jeg leder efter en billig, men ok projektor til VM-slutrunden. Jeg får signalet som HD og via min CD boks, så den skal have HDMI, og kunne klare HD signalet. Alt andet er sådan lidt lige meget..-arhg den behøver ikke larme så meget Den må gerne være brugt. Hvad skal man vælge? - kender intet til projektorer Nogle idéer? Best regards Frederik |
|
Best Regards
Frederik |
|
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 14:37 |
Hej Frederik.
Til den pris skal du prøve lykken på DBA eller måske overveje at leje en, i VM perioden...
|
|
Charmerdeluxe
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 14:39 |
Ja, den er jeg med på. Tak
Det er mere hvad man skal vælge... /Frederik
|
|
Best Regards
Frederik |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 14:42 |
Jeg tror ikke at du finder noget med HDMI og HD understøttelse, hvis prisen er max 2000.
|
|
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 14:53 |
Eller måske du skulle gå til din arbejdsgiver -
Han eller Hun er ganske sikkert lydhør over for dit problem og hvis du lover at skibbe sommerferien i år,- så kan det da være at du kan blive sponsereret !!
|
|
Charmerdeluxe
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:04 |
Tak for seriøs kommentar "PerW" - det kunne jo være at en par år gammel topmodel var kommet der ned i pris.
Og vi siger tak for denne gang til "Just Curious"...
/Frederik
|
|
Best Regards
Frederik |
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:14 |
en kammerat har købt en Optoma 720p projektor med HDMI til 4xxx kr ny i hifiklubben.
Den levere eksemplarisk billede, og er en ældre model, som der må være nogle af på markedet. mener den var navngivet HD65, den sagde lidt, men det er faktisk ikke slemt, og er meget lille og let at arbejde med. som sagt kan du finde en med en 500-900 timer på, og når prisen var helt nede i 4k så burde den kunne findes til 2k brugt. den koster jo næsten samme pris at skifte farvehjul i, men den skulle gerne holde 2-3k timer, ved HIFIKLUBBEN gav 2000 timers fuld pære garanti på den. som sagt har HDMI, og verdens mest klamme remote (har aldrig oplevet så meget blåt lys fra en remote før) men billedet kan man ikke klage over, har set en del film på hans, på 120"
|
|
Charmerdeluxe
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:22 |
Ok, fedt. Ja, det er sådan noget vi er ovre i. Jeg kigger nærmere på den.
|
|
Best Regards
Frederik |
|
Just Curious
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:34 |
Hov Hov Charmerdeluxe hvor blev charmen pludselig af ??
|
|
Just Curious
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:46 |
der er da godt nok en Sanyo PLV-Z2 i DBA den har kun DVI men ganske fin prj. til prisen.
se her: http://www.dba.dk/projektor-sanyo-har-en-pr/id-66158145/ det er sku da lidt overraskende !! held og lykke...
|
|
TommyBoy
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 16:38 |
Din link indeholder ikke nogen Z2
i øvrigt så er der "kun" 720p i de HD signaler som sendes ud
faktisk så kan en 720p projekter købes billigt, og de kan sagtens lave fede billeder
og underholde med noget bold.
jeg tror at du bliver bidt af det, og også vil se film i mange år,
så hvad med at ofre lidt mere, i den ende af skalaen sker der meget for et par sedler mere.
|
|
Charmerdeluxe
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 17:22 |
Ja, Z2'eren må være solgt.
Men man kan jo altid smide et par sedler mere efter noget. Men har fundet ud af, jeg altid får købt mere end hvad mit behov er. Lige nu er mit behov, det største billede jeg kan få til VM-kampene, og ikke mere. Så egentlig synes jeg at 2k er rigeligt, når det kun er for 1 md. Men enig, det kan være jeg bliver bidt af det, men så tager vi det til den tid andre foreslag end en Sanyo Z2? |
|
Best Regards
Frederik |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |