|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ronster ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 11:35 |
Hej ærede Rec-brugere :-)
Jeg har et lille teknisk spørgsmål I måske kan hjælpe mig med? Jeg har lånt en Panasonic projector model "PT-LB20NTE" og gerne have koblet et digital TV signal fra en satellit modtager på den... (skal med drengene i sommerhus...) Panasonic Projektor jeg vil derfor høre Jer om hvordan jeg bedst forbinder den til en digital satellit modtager (ved godt at alle modtagere ikke er ens)!!! Er det mest almindelige et SCART til RGB stik eller noget med s-video måske??? - eller er jeg helt galt på den??? Ser frem til at høre fra Jer "kloge hoveder" :-) v.h. Ronster |
|
![]() |
|
Ronster ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Nogen bud måske... :-)
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Ikke fordi jeg selv har en projektor men hvis det var mig ville jeg bruge et scartkabel. Der har du det hele i et kabel og du kan stort set få det så langt du vil have det.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Det ser nu ikke ud til at projektoren har nogen Scart-tilslutning. Så enten skal der vel findes et adaper-kabel (Scart ---> D-sub), eller også skal der anvendes S-Video tilslutning, hvis boxen understøtter dette. Glem alt om den gule Composite-indgang: Det er allerlaveste fællesnævner, og ubestridt den dårligste billedegengivelse. Redigeret af musicus - 20-Oktober-2008 kl. 21:38 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Tja, siden der stort set kun er S-Video In til det brug, så er der jo ikke så meget at spørge om i det tilfælde. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Ups. Jeg overså at det var et D-sub stik
![]() |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |