|
Projektor til halvblind |
Besvar |
Forfatter | |
Gameman
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Januar-2017 kl. 20:15 |
Hej med jer,
Jeg starter med at undskylde for at jeg spørger jer om noget som andre har gjordt, jeg var jo sikker på at jeg selv kunne finde projektor som passer til vores behov men som andre ogsp skriver så det mere man læser om det, jo mere bliver man i tvivl, håber i kan bære over med mig. En af de udfordringer jeg har er at hvis den skal i loftet, har ca 225 cm til lærred, på grund af forsat loft der hvor det skal bruges. Jeg går efter så stort billede som muligt på den afstand, (på grund af en med ikke super syn) den skal bruges til film og ps4, vi har ca 15k som vi vil købe for gerne mindre :) men skal der lidt mere til for at få en meget bedre løses det problem. Så er der en der lige ved hvad der bare spiller max så hører jeg gerne fra jer, for jeg har søgt de sidste 4 uger, på at finde den det skal være men er blevet mere og mere i tvivl, hvad det skal være, jeg har søgt på alt i projektor tråden, også de brugte fra køb og salg tråden. Så et hint om hvad der er go or no go..... |
|
eag1
Bruger Oprettet: 14-Januar-2009 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis du søger på projectorcentral calculator, kan du finde en projektor der passer til afstand og størrelse på lærred.
Er du sikke på det er den rette vej at gå ved nedsat syn. Blev engang anbefalet en lille skærm hvor man sad tæt på, var den optimale løsning til en svagtsende vi havde i familien. Her gjaldt devisen med, bigger is better, ikke. Du skal også være opmærksom på input lag, hvis du skal bruge den til xbox eller playstation.
Redigeret af eag1 - 09-Januar-2017 kl. 20:52 |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb Streckers JVC X3
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |