|
Projektor valg ift rum/udstyr |
Besvar |
Forfatter | |
Highway
Super bruger Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
Emne: Projektor valg ift rum/udstyr Sendt: 17-November-2010 kl. 22:22 |
Hej.
Jeg er på kig efter en ny projektor. Den jeg har er forældet. Jeg er ikke den store haj til projektorer. Men følgende skal den indgå i: Kører 7,1 setup. Afspiller med ps3 (blue-ray always:) Rummet hvori projektoren skal underholde er: Der bliver ca 5,60 meter fra projektor til lærrede. Jeg har mulighed for totalt at mørklægge rummet (ift krav om lys..) Vil klart gerne have en HD projektor. DLP typen er vel at foretrække fremfor lcd? DB må gerne ikke være for voldsomt. Det kunne være fedt hvis projektoren kunne kobles på trådløst internet. Prisen skulle helst max ligge omkring 8.000 kr. Der var lidt af mine krav til den:) Håber nogen har et par gode bud på nogle projektorer?? |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2351 |
Sendt: 18-November-2010 kl. 00:39 |
Jeg har aldrig hørt om en projektor med trådløs netadgang, men du kan jo gå på nettet med din Ps3.
Ang. støj er det individuelt hvad folk betragter som voldsomt. Generelt er det de færreste DLP projektorer i den prisklasse der er specielt støjsvage.
Denne skulle være god til prisen (lidt over 8.000 kr.). http://www.epson.dk/internetLive/dctm/content/DK/da_DK/products/video_projectors/DNK-Product-Model-EHTW3200-DA.inter.jsp
Det er dog ikke DLP.
|
|
cgmand
Guld medlem Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Sendt: 18-November-2010 kl. 16:10 |
Hvis det skal være DLP i den prisklasse, skal du nok kigge lidt på Mitshubitsi HC3800.. Den er blevet rost til skyerne og kan findes i Tyskland til 7000-8000kr.. Google evt et review af den
OBS: vær opmærksom på dens offset, den skal placeres det helt rigtige sted. Her kan du regne lidt på den:
|
|
cgmand
Guld medlem Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Sendt: 27-November-2010 kl. 20:35 |
Fandt du dig en ny projektor ? og i så fald hvilken ?
|
|
Highway
Super bruger Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
Sendt: 27-November-2010 kl. 23:36 |
Hej. Nej ikke endnu. Men er begyndt at kigge på Wifi projektorer. Kender I til dem og er de egnede til at se film på? Har kigget på BenQ cp 120....
|
|
.FTH'
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Sendt: 28-November-2010 kl. 00:01 |
Hvad vil du bruge en såkaldt WIFI projektor til.
BTW hvilke højtaler og forstærker kører du med?
|
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
Highway
Sendt: 28-November-2010 kl. 22:58 |
Så vidt jeg kan læse mig til egner wifi projektorer sig ikke til film.. Kører med KEF højtalere og har en efterhånden forældet onkyo tx-sr605 (7.1) forstærker. Må indrømme jeg hælder mest til Epson projektorer...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |