|
Projektor vidunder sælges! 5500 Lumens, 1920x1080, |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som andre også skriver er denne ikke beregnet til hjemmebio, men til præsentationer. Den kan kaste meget lys fra sig ja, men den er ikke optimeret til at vise et korrekt billede. At kalde den verdens bedste er nok lige i overkanten
![]() Den kan fås herhjemme til 42K: http://www.pricerunner.dk/pl/98-2729282/Projektor/Benq-SH960-Sammenlign-Priser?q=sh960&ref=redirect&search=sh960&sort=4
Redigeret af Leviathan.jk - 26-August-2013 kl. 22:48 |
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
|
johnlungstrom ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arrghh, ja det kan jeg godt se.
Jeg må indse at jeg har meget at lære om projektorer endnu ![]() Det kan være at jeg skal ændre overskriften på dba.dk ![]() 42K , så røg halvdelen af prisen da lige. Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |