|
projektor |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6477 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-December-2011 kl. 18:25 |
Hejsa, er på jagt efter en projektor...
Første gang jeg skal anskaffe mig en. Har set på dba og er fint tilfreds med at købe brugt har set en Panasonic pt a 4000 til omkring 12.000 synes i herinde at det er en god pris. Skal bruges til yousee... film fra en media player og til xbox... er meget meget rookie, så kunne også bruge hjælp til lærred og hvad der ellers skal bruges.... fodbold og sport skal den være god til også.... Hvad kunne i anbefale herinde... egentlig er max 10.000 Men hvis den til 12 er meget bedre kunne jeg fristes til at sælge ud af noget gadgets grej.... Har ikke 100% besluttet mig for hvor det skal hænge men der vil nok være 4-5 meter til lærredet. |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
s0ad
Super bruger Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
Funktioner
Tak(0)
|
12.000 for en brugt pt-ae 4000? Det er alt alt for dyrt! jeg solgte min for 8000 kr. for et år siden med 200 timer på pæren, den havde dog dust blobs, men de blev fjernet på garanti - det er et kendt problem på denne projektor. Køb du dig en JVC HD350 til 1800 euro eller en Sony VPL-HW20. De er langt bedre alternativer og koster det samme og ikke brugt.
|
|
s0ad
Super bruger Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
Funktioner
Tak(0)
|
De koster næsten det samme, der er en prisforskel på 200 euro (HW20 koster 1600 euro), men JVCen er dog en anelse bedre angåede kontrast og sortniveau.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |