|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobi1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Status: Offline Point: 93 |
![]() Sendt: 22-September-2011 kl. 09:36 |
Hej
Jeg har lige byttet min gamle projektor ud med en ny Epson 3200 og den er en del større end den jeg før havde (sanyo plv z5). Jeg har nu fået den nye hængt op i det gamle ophæng, som er et standard ophæng, købt i Hifi klubben. Men det er meget ustabilt, det tager en krig at få det til at hænge ordentligt og skal man så lige tørre støv af, eller andet, så skal man igen bruge en masse til på indstillingen igen. Så var det jeg tænkte om der ikke findes en projektorhylde i stedet for, det kunne være en hjemmelavet en, eller købt, men jeg har googlet et døgns tid nu og er ikke rendt ind i noget endnu der kunne bruges. Nu skal det siges at vi har projektoren i vores stue, som er 45 m2. med træloft og huset er 10 år gammelt i ét plan. Så det skal være noget der ikke skæmmer alt for meget, for så er det dødsdømt fra starten, da fruen i huset også skal godkende det, men lige nu ser det nu heller ikke specielt godt ud, da det store lokum, det bare hænger midt i stuen. Og der er nok ikke mere end 2,5m til loftet. Lad mig endelig høre hvis i kender til ophæng der bare dúr, eller hylder der ser nogenlunde ud.
![]() |
|
Mvh.
jacobi |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
I selv samme HIFIklub har jeg købt en vm acoustics S1 glashylde der passer i størrelsen til en tw3200. Det virker fint:
MVH
|
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
Ja sådan én bruger jeg også til min JVC (cirka samme størrelse) og det virker helt fint.
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
![]() |
Den glashylde ser fint ud, men har måske ikke formuleret mig godt nok. Det skal være noget der kan hænge i loftet, da jeg har 8 m til bagvæg.
|
|
Mvh.
jacobi |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() |
Jeg er ikke stødt på en hylde til loftet, så jeg har en der er hjemmelavet:
Gennemgang til kabelføring: Pladen er lavet af et plastisk materiale der er lakeret. Hvis det skulle laves om, ville jeg nok vælge noget der ikke gav sig så meget. Problemet ses på det første billede. Alternativt skulle ringen i bunden have været større. Det har i øvrigt en teleskop funktion. De to rør kan køre inde i hinanden og er samlet med pinolskruer. Jeg har ikke behov for at højde kan justeres, men så er det forberedet til når jeg skal have en anden projektor. Før havde jeg et ophæng fra Vogels: http://www.av-connection.dk/?PNo=V-PFA9016S 300 mm forlængerrør http://www.av-connection.dk/?PNo=V-PFA9010S cathedral adaptor Det var smart med et forlængerrør hvori kabler kabler kunne skjules, hvis det da ikke var fordi der ikke var plads til mine kabler i røret... I alt stod mig i over 1500 kr. da jeg købte det. Jeg har givet under en 1/3 for det jeg har nu. |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
Du kan også vende projektoren om og gøre som jeg har, se link
Det er enkelt, virker og ( syntes jeg selv ) ser pænt ud
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Har du prøvet at søge på google? (seriøst ment). Jeg synes der er rigeligt at vælge imellem. Der er flere gør-det-selv løsninger incl. fra hifi4all.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Det ser faktisk rigtigt godt ud, det er enkelt og ligetil, det var lige nøjagtigt sådan noget jeg søgte. Der man man jo indstille den 100% og så bliver den der, ser det ud til. ![]() Kaizer det bliver nok en andelse for stor, da en Epson er noget stor i det, synes jeg, ellers godt lavet. Anima, ja..... jeg havde googlet en del, men fandt ikke meget der kunne bruges, andet end de standard løsninger der er til flere tusinde kroner, men nu prøver jeg lige igen
![]() |
|
Mvh.
jacobi |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |