recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Proshop tabte sagen om Arion 9310PVR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProshop tabte sagen om Arion 9310PVR

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Jacob P Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2008 kl. 00:48

Tror ikke man bare skal forvente de smider 70 kr oveni.

Syntes nu ikke mailen til dem er så slem omend lidt forståelig glædesrus. Forbrugerloven siger at returneringer af defekt vare skal ske uden omkostninger for forbrugeren og det gælder vel også her?

Hvis den bare var sendt retur kunne Lars så på ny kæmpe for at få resten af sine udgifter dækket.

Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2008 kl. 07:00
Det er nemlig rigtigt, Proshop har ikke på noget tidspunkt fulgt loven. Hvis man sætter sig lidt ind i tingene vil man opdage at de tidligere 2 gange har nægtet at sende disse pakkelabels.

Lars
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2008 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af Jacob P Jacob P skrev:

Tror ikke man bare skal forvente de smider 70 kr oveni.

Hvis jeg nu KUN skal forholde mig til præsentation af dom og ikke tidligere tvister. Så har en dommer bedt ham udlevere produktet til forhandleren.
Sker det på gå ben, i bil, bus, post eller smidt hele vejen eller et møde på hovedbanen under uret. Det er jo ikke beskrevet. Køber er pålagt at udlevere produktet mod tilbagebetaling af produktets oprindelige værdi.

Jeg tror ikke at selve problemet i den dom beskrivelse ses her,nemlig hvorledes udlevering foregår. (eller så har vi ikke set hele brevet)
Og derfor træder denne mail så i en ubehøvlet karakter og man kan kun forvente forhandlerens negative svar tilbage. Og så går begge parter i mege små sko!

Men alt er løst!, opmærksomheden omkring proshop har været tilstede.. og vi kan alle være glade.

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4006
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2008 kl. 10:34
Og med disse lykkelige ord fra Pendec, syntes jeg at denne tråd er nået til vejs ende.

Lars har fået sine penge, Proshop sin dekoder, alle må nu være glade.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu