recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prosonic fjernbetjening og koder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProsonic fjernbetjening og koder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wem.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Juni-2008
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Prosonic fjernbetjening og koder
    Sendt: 29-Juni-2008 kl. 18:39

Jeg vil gerne kunne bruge min Sony fjernbetjening fra en DVD recorder RDR-HX970 til at slukke og tænde mit fjernsyn, samt justere volumen.

Slukke er ikke noget problem, det kan med alle de nederste knapper på Sony fjernbetjeningen - men man kan ikke tænde igen.

Fjernsynsmodel: NR 27T47 N
Fjernbetjning: Ukendt, kan ikke få den fra hinanden.

Er der nogle der ved hvilken kode / koder Prosonics fjernbetjeninger benytter? Har læst mig frem til at Føtex og Bilka (inkl. A-Z) benytter forskellige producenter af deres Prosonic fjernsyn (inkl. fjernbetjeninger)

Nogen der har fundet "koden"

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 18:47

En universal Remote vil da løse det problem.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af wem.dk wem.dk skrev:

Jeg vil gerne kunne bruge min Sony fjernbetjening fra en DVD recorder RDR-HX970 til at slukke og tænde mit fjernsyn, samt justere volumen.Slukke er ikke noget problem, det kan med alle de nederste knapper på Sony fjernbetjeningen - men man kan ikke tænde igen.

Fjernsynsmodel: NR 27T47 NFjernbetjning: Ukendt, kan ikke få den fra hinanden.

Er der nogle der ved hvilken kode / koder Prosonics fjernbetjeninger benytter? Har læst mig frem til at Føtex og Bilka (inkl. A-Z) benytter forskellige producenter af deres Prosonic fjernsyn (inkl. fjernbetjeninger)

Nogen der har fundet "koden"

Dit spørgsmål er jo umuligt at svare på, da hver enkelt universal fjrn. bet. bruger forskellige koder til et givent tv!

Men ja, en universal fjernbetjening i ordentlig kvali vil være at foretrække. Jeg sælger min egen som er brugt til et 28" Prosonic fra A-Z.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu