recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prosonic HDD/DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProsonic HDD/DVD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jenny Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: Prosonic HDD/DVD
    Sendt: 30-December-2009 kl. 14:02

Jeg har for nylig købt en Prosonic HDD/DVD, model 10146, og jeg har en del spørgsmål. Har prøvet at finde en hjemmeside for produktet, men kan kun finde den her: http://www.prosonic.com.tw/

HDD/DVD synes ikke at være i stand til at bruge PDC/VPS, kan ikke selv opdatere tiden automatisk.
(ifølge menuen kan den godt). (Når jeg trykker på ttv-knappen på tv-fjernbetjeningen er der ingen ttv på kanalerne, når min HDD/DVD er slået til???)

Jeg var nødt til at gøre det manuelt. Og der ER kanaler med PDC. Før HDD, havde jeg en almindelig videobåndoptager stående samme sted, og den havde ingen problemer med opdatering af klokken eller PDC.

Hvad gør jeg forkert?

Jeg har prøvet at optage på harddisken og derefter brænde det på DVD. DVD´en kan let ses på den samme maskine, men kan ikke afspilles på andre dvd-afspillere. Jeg kan ikke finde noget menu-punkt, der hedder ”finalize” eller færdiggøre etc. for at DVD´en kan afspilles på andre maskiner???

Jeg har prøvet at sætte DVD´en i en PC, men den vil overhovedet ikke afspille/åbne dvd´en. Når jeg trykker på ”egenskaber” i stifinder, siger den, at der at brugt 0 byte og at der er 0 byte tilbage. Det er en DVD+RW. ???

Hvordan kan jeg redigere i et program, jeg har indspillet på harddisken, og jeg mener ikke at slette hele programmet, men blot en del af programmet (reklamer osv.), så der vil være plads til f.eks en 2 timers film på et regulær DVD. Er dette muligt?

Jeg har set gennem manualen og kan kun finde, at man kan "skjule" et kapitel på dvd'en (ikke på selve harddisken), og selv da ikke slette det. Jeg håber virkelig, at det ikke er sandt.

Hvis andre har den samme HDD eller ved lidt mere om emnet end jeg, vil jeg blive rigtig glad.Smile

Jen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu