|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jenny ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 30-December-2009 kl. 14:02 |
Jeg har for nylig købt en Prosonic HDD/DVD, model 10146, og jeg har en del spørgsmål. Har prøvet at finde en hjemmeside for produktet, men kan kun finde den her: http://www.prosonic.com.tw/ HDD/DVD synes ikke at være i stand til at bruge PDC/VPS, kan ikke selv opdatere tiden automatisk. (ifølge menuen kan den godt). (Når jeg trykker på ttv-knappen på tv-fjernbetjeningen er der ingen ttv på kanalerne, når min HDD/DVD er slået til???)
Hvad gør jeg forkert? Jeg har prøvet at optage på harddisken og derefter brænde det på DVD. DVD´en kan let ses på den samme maskine, men kan ikke afspilles på andre dvd-afspillere. Jeg kan ikke finde noget menu-punkt, der hedder ”finalize” eller færdiggøre etc. for at DVD´en kan afspilles på andre maskiner??? Jeg har prøvet at sætte DVD´en i en PC, men den vil overhovedet ikke afspille/åbne dvd´en. Når jeg trykker på ”egenskaber” i stifinder, siger den, at der at brugt 0 byte og at der er 0 byte tilbage. Det er en DVD+RW. ??? Hvis andre har den samme HDD eller ved lidt mere om emnet end jeg, vil jeg blive rigtig glad. |
|
Jen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |