recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prøve anden surr. Processor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prøve anden surr. Processor?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sven Palvig Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Marts-2012
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sven Palvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Jeg har overvejet at prøve Nuforcen. Hvorfor er du ikke glad for den?
Sven Palvig, de hedder nu altså www.hififreaks.dk

Jeg er rigtig glad for den Marantz AV7702. Det skal der ikke herske tvivl om. Men Marantz AV8802A er den samme bare endnu bedre.
Jeg synes at prisforskellen er stor. Det er derfor jeg overvejer det stadig.

Redigeret af Sven Palvig - 23-November-2015 kl. 20:09
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 07:09
Kunne godt bruge den hvis jeg kunne skille mig af med Nuforcen først
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 08:35
Kunne godt bruge nogle flere bud på en atmos processor.. Nu da jeg har læst herinde at man kan drage nytte af atmos uden loftshøjttalere, er det endnu mere interessant. (Men på sigt installeres loftshøjttalere)

Ved de er dyre når der snakkes processore med atmos, så måske der kan komme en receiver på tale, bare UDEN alle mulige netværks-features og hvor der istedet er FOKUS på lyd!!

Og helst til menneskepenge.. ~10k og gerne brugt såfremt muligt.

Nogen bud?
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 09:04
Hold øje med Anthems nye serie, ingen dikkedare, bare god lyd.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 10:19
Til 10K er der nok ikke meget at vælge imellem....AV7702 er vel det eneste der er i nærheden hvis det skal være en processor.
Til top
Sven Palvig Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Marts-2012
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sven Palvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

Har set Marantz 7702 til 9999kr på hi-fi freaks, men findes ikke mere :-(

Den findes, fordi jeg har sendt den tilbage. Jeg har haft den hjemme og lytte til og den er fremragende. 10.000 er et røverkøb.
Jeg valgte så at købe den mere end dobbelt så dyre Marantz AV8802A, og den er selvfølgelig endnu bedre og den har også ballanceret ind.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 13:31
Tror du stadig de har den Sven?
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 13:51
Der kommer en 7702 mk2.

Fandt en 7702 mk1 til ca 8800 på hifishark
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 08:25
Det rigtigt der kommer en mk2 med dts-x og hdcp 2.2.

Dvs. Jeg kan ikkebruge 7702 mk1 til 4K hvis jeg skulle ende ud med sådan en.

Fik aldrig svar på forskellene på 7010 og 7702 mk1?

Ved 7010 har hdcp 2.2 og dts-x, men hvor meget vil jeg misse på lydkvaliteten ved valg af 7010'eren?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu