Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
wolfman
Bruger
Oprettet: 05-September-2004
Status: Offline
Point: 57
|
Emne: Prøve dvbviewer Sendt: 10-November-2008 kl. 08:53 |
Hej Kan det lade sig gøre at prøve dvbviewer inden køb? Jeg kan ikke på deres hjemmeside finde en prøveversion.
Hvis man vil købe programmet, er der så kun de muligheder, som er nævnt under "ordering"?
Mvh, Mikael
|
 |
Henry64
Bruger
Oprettet: 11-August-2008
Sted: Denmark
Point: 102
|
Sendt: 10-November-2008 kl. 09:39 |
Det koster 15 euro ~ 120kr, mon ikke du overlever at tabe dem hvis det skulle vise sig at du bedre kan lide VMC
Når du har købt dvbviewer, så får du adgang til en side med en million pugins og andet sw som kan et eller andet smart. Når man her på sitet så er DVBV noget af det bedste du kan få, og så er det langt billigere end at anskaffe en ny vista.
har det selv, men er ikke kommet så langt med at få det konfigureret, mest fordi det virker som om man enten skal bruge VMC eller DVBV pga. de driveres der skal installeres. Jeg vil ikke vælge så jeg leder efter en måde hvor jeg kan bruge begge programmer som jeg har lyst til.
|
Henry
|
 |
Hodor
Bruger
Oprettet: 09-Januar-2008
Point: 247
|
Sendt: 10-November-2008 kl. 13:49 |
Hvis deres Transedit MMC demo kan skanne kanaler, så vil DVBviewer fungere med dit hardware.
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 11-November-2008 kl. 00:12 |
Henry64 skrev:
Det koster 15 euro ~ 120kr, mon ikke du overlever at tabe dem hvis det skulle vise sig at du bedre kan lide VMC
Når du har købt dvbviewer, så får du adgang til en side med en million pugins og andet sw som kan et eller andet smart. Når man her på sitet så er DVBV noget af det bedste du kan få, og så er det langt billigere end at anskaffe en ny vista.
har det selv, men er ikke kommet så langt med at få det konfigureret, mest fordi det virker som om man enten skal bruge VMC eller DVBV pga. de driveres der skal installeres. Jeg vil ikke vælge så jeg leder efter en måde hvor jeg kan bruge begge programmer som jeg har lyst til.
|
Ja 15 euro er små penge og du glemmer endda at nævne at de har committed sig til at alle nye versioner er gratis for dem der har købt den.
Den der med en million plugins er nok i overkanten, og mange af dem er totalt uinterssante, og desuden med mange mange år på bagen.
Det er i nogen tilfælde korrekt at det er forskellige drivere der skal installeres, alt efter hvad man vil bruge, specielt hvis man vil bruge de kort der "snyder" VMC til at tro det er DVB-T, selvom det er DVB-S/S2
At DVBViewer er noget af det bedste man kan få, skal man nok tage med et gran salt. Det er bedre end MCE2005 og VMC hvad angår digital modtagelse, men brugervenligeheden (WFA) er langt bedere i VMC/MCE2005, som jeg klart ville vælge hvis bare de kunne DVB-S/S2 med undertekster, uden hacks etc.
Jeg glæder mig helt klart til Win7
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
Benu
Guld medlem
Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
|
Sendt: 11-November-2008 kl. 10:52 |
quote At DVBViewer er noget af det bedste man kan få, skal man nok tage med et gran salt. Det er bedre end MCE2005 og VMC hvad angår digital modtagelse, men brugervenligeheden (WFA) er langt bedere i VMC/MCE2005, som jeg klart ville vælge hvis bare de kunne DVB-S/S2 med undertekster, uden hacks etc. unquote Rart med nye tillægsord, så må det være bedest i julen 
Redigeret af Benu - 11-November-2008 kl. 10:54
|
Den Ben
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 11-November-2008 kl. 11:48 |
Benu skrev:
quote At DVBViewer er noget af det bedste man kan få, skal man nok tage med et gran salt. Det er bedre end MCE2005 og VMC hvad angår digital modtagelse, men brugervenligeheden (WFA) er langt bedere i VMC/MCE2005, som jeg klart ville vælge hvis bare de kunne DVB-S/S2 med undertekster, uden hacks etc. unquote
Rart med nye tillægsord, så må det være bedest i julen 
|
Touche
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
Hodor
Bruger
Oprettet: 09-Januar-2008
Point: 247
|
Sendt: 11-November-2008 kl. 12:05 |
Faktisk er WAF faktoren helt i top hvis du lægger concinnity 3D skin på.
Af plugins er IMO kun een enkelt strengt nødvendig. Nemlig 'recording service'.
EPGplus plugin'en er fantastisk til at automatisk optage serier, da man blot indtaster søgekriterier og den optager så uanset kanal/tidspunkt serien måtte sendes. Men den kræver nærmest keyboard for betjeningen.
DVBviewers største 'problem' er at den tyske del af deres community er mest aktiv, og tysk er ikke mange danskeres favorit sprog.
|
 |