Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Haspalm
Junior bruger
Oprettet: 07-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 34
|
Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 12:03 |
Og den må så rettes til igen.. så lige at boxer tilbyder første år til nye kunder for 0 kr. om måneden... http://www.boxertv.dk/webshop/ProductGroup-Basiskort/TV-2-kort/TV-2-kort/
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
|
Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 13:22 |
Haspalm skrev:
Jeg er meget uforstående overfor den pris der er fastsat fra regeringens side. Hvordan er de kommet frem til lige netop den pris de har fundet ??? Hvis ikke der i den pris skulle indregnes hvad det måtte koste at få kanalen sendt fra studiet og ud til brugeren + det administrative, kunne de da lige så godt have ladet være med at definere prisen.
|
Nu er der altså forskel på hvad det koster at distribuere. Jeg er sikker på at det ikke koster det samme at sende programmerne via sattelit, kabel eller sendemast. Jeg ved så ikke hvad der er dyrest/billigst, men det ved distributøren helt sikkert. Der er jo ingen forskel på om de sælger rugbrød eller programmer. De køber det en gros og pålægger en avance som er beregnet ud fra de omkostninger de har, og den fortjeneste de ønsker. At politikkerne skulle fastlægge en pris, inklusive omkostninger og avance, ville kræve at de kender de pågældende faktorer.
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
Haspalm
Junior bruger
|
Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 14:26 |
Men det er jo netop tilfældet her at regeringen har meldt ud hvad det skal koste... De har fastsat en pris - som udbyderne så tilføjer tillæg + avancer.. hvis ikke regeringen kan fastsætte den præcise pris, burde de slet ikke blande sig i prisen! Det er så min meningen
|
Dotman
Bruger
Oprettet: 20-November-2007
Point: 194
|
Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 00:06 |
Haspalm skrev:
Hvad der er endnu mere rystende, er at de nye kunder får mulighed for at købe tv2 alene for 16,50 - hvor vi andre bonges for 20 kr. om mnd.
Det er rystende at se hvordan den målgruppe som medfører flest udgifter rent faktisk kommer til at betale mindst...
|
Fik du ikke en rabat da du fik Boxer?
Feks. så er der et kampagnetilbud med Mini til 99 kr. hvor man får 4 ekstra kanaler oveni gratis det første år, så hvorfor skal nye kunder der kun vil have TV2 ikke have et intro tilbud?
De kommer jo til at betale fuld pris efter 12 mdr.
|
Haspalm
Junior bruger
|
Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 14:25 |
Det er egentlig meget sjovt du siger det - jeg slog til på et kampagnetilbud, hvor de rigtigt nok skriver at prisen de første 12 mnd er 99 kr. /mnd.
Jeg kan dog ikke se priserne ud over de 12 mnd oplyst nogen steder.
Kan du ?
|
Ham_Der
Guld medlem
Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
|
Sendt: 08-Oktober-2011 kl. 08:21 |
Dotman skrev:
Tv2 er valgfrit i Flex8 som ikke stiger i pris fra januar, så man kan vælge Tv2 fra med Boxer Flex8.
|
Undskyld, at jeg lige vender tilbage til dette emne, men det står tydeligst her Boxer kunder med Flex 8 skal altså ofre en af de andre kanaler for at se TV2. De slipper så for prisstigning.
|
Marconi
Junior bruger
Oprettet: 10-Januar-2010
Sted: Sverige
Point: 37
|
Sendt: 08-Oktober-2011 kl. 21:32 |
det stora problemet med att TV2 blir betalkanal är väl inte 20DKK i månaden, utan att man måste betala en kortavgift, som är nästan lika stor. kortavgiften är enda anledningen till att jag hittils inte köpt några betalkanaler.
|
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 01:53 |
Drop nu tv2 det er jo en lortekanal. Jeg tror godt jeg kan afvænne min familie så de ikke længere behøver at se deres dårlige programmer. Jeg stopper 1-1-12 hvor den forsvinder fra DVB-T
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|