|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() Sendt: 27-Februar-2011 kl. 20:10 |
Er der nogen , der kender til dette problem.
min ps 3 60GB vil ikke længere spille blurays, den kører fint alt andet.
når jeg sætter skiven kommer den bare op med en error code(80029962).
kunne være super hvis der lige var en, der har nogle guldkkorn til hvad der er galt.
|
|
|
|
![]() |
|
Brotherbisp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2011 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Har du downgraded den? http://www.ps3news.com/forums/ps3-hacks-jailbreak/psgrade-ps3-downgrading-master-key-hex-codes-arrive-115836-9.html
Skal lige siges jeg ikke er en ørn til sony, det er mere xkassen jeg kører med.
Men det er da en start.
|
|
![]() |
|
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Tror #2 har ret. Hvis den ikke kan spille PS3 spil så kig på min oprindelige kommentar
Redigeret af hbjensen - 27-Februar-2011 kl. 22:02 |
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() |
den har åbenbart være downgradet(købte den brugt), men er opdateret til den nyeste FW.
så nu har jeg en ps 3 som kun kan spille og ikke se film.
Hvad filan kan man gøre
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Brotherbisp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2011 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Tjaa...måske lade handlen gå tilbage, ...ellers er jeg tom for idéer, og det ser det osse ud til resten af nettet er
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ahh, der må findes en mulighed.
så var det nok derfor den var billig
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |