recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS 3Lyd via HDMI på HP lcd skærm?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS 3Lyd via HDMI på HP lcd skærm?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NFB1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2006
Status: Offline
Point: 190
Direkte link til dette indlæg Emne: PS 3Lyd via HDMI på HP lcd skærm?
    Sendt: 16-Marts-2008 kl. 17:41

Måske en lidt kryptisk overskrift, men vil det være muligt for denne skærm

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06a/20299-313991-3 13993-313993-313993-80644312.html

at få lyd ud via de indbyggede højtalere, hvis jeg forbinder den via HDMI til min PS3?

Til top
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2008 kl. 00:48
Det tror jeg ikke du kan, men du kan forbinde PS3'en via et sæt analoge phono-kabler og få lyden ud den vej.
Hvis det med HDMI skulle virke, skal HP-skærmen have en digital til analog konverter og det har jeg aldrig set i en skærm. Men OK man kan da blive overrasket, så ring til HP's service og spørg, så er der 100% sikkerhed.
Hvis du finder ud af det så post det også gerne her, så ved vi andre det også.
Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
NFB1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2006
Point: 190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2008 kl. 20:40

Oprindeligt skrevet af PeterLarsen PeterLarsen skrev:

Det tror jeg ikke du kan, men du kan forbinde PS3'en via et sæt analoge phono-kabler og få lyden ud den vej.
Hvis det med HDMI skulle virke, skal HP-skærmen have en digital til analog konverter og det har jeg aldrig set i en skærm. Men OK man kan da blive overrasket, så ring til HP's service og spørg, så er der 100% sikkerhed.
Hvis du finder ud af det så post det også gerne her, så ved vi andre det også.

hmm, har muligvis fundet svaret, fra PRAD test

"Speakers The HP Pavilion w2408h has two hidden 2 watt integrated speakers. The sound quality can still be considered passable. The main thing missing is bass and this means that the sound makes a rather weak impression. If a sound signal is transmitted by HDMI, the 24-inch reproduces it on the internal speakers. The built-in speakers cannot compare with external speakers – we could not have expected otherwise. However, the sound should still be sufficient for office use in companies."

http://www.prad.de/en/monitore/review/2007/review-hp-w2408h- part5.html

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu