|
PS2 spil lagger på PS3: Løsning mulig ? |
Besvar |
Forfatter | |
Kaktudsen
Bruger Oprettet: 17-April-2007 Sted: Djursland Status: Offline Point: 89 |
Emne: PS2 spil lagger på PS3: Løsning mulig ? Sendt: 24-September-2007 kl. 00:06 |
Hejsa ! Efter at have haft først PSX, og derefter PS2 i snart 8 år ialt, har familien endelig besluttet at købe en PS3. PS2´eren blev solgt, men børnenes absolutte ynglingsspil, Ratchet & Clank 1-4, beholdt vi, da de så kunne blive ved med at spille dem på den nye konsol. |
|
Do NOT try this at home !!!
- Go to a friends house... |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Sendt: 24-September-2007 kl. 00:21 |
Jeg formoder du køre 1080p på din samsung skærm. Hvis du gør, så prøv at sæt PS3éren til 1080i i stedet. Jeg har et par gange oplevet at det kan have en betydning.
|
|
Corax
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
Sendt: 24-September-2007 kl. 00:52 |
Jeg synes jeg har hørt en del om at PS3 er utrolig dårlig til at kører de gamle spil. Bl.a at grafikken skulle se meget dårligere ud og diverse lyd problemer.
Men du kan se hvor spilbare de gamle spil er til PS3 her: Bagudkompabilitet Ratchet & Clank har desværre fået den lavest score. EDIT: Den uofficielle side er næsten bedre PS3 Comp. Redigeret af Corax - 24-September-2007 kl. 00:54 |
|
Kaktudsen
Bruger Oprettet: 17-April-2007 Sted: Djursland Status: Offline Point: 89 |
Sendt: 24-September-2007 kl. 07:42 |
Har jeg desværre allerede forsøgt. Og uden den ønskede effekt... meget bittert at skulle konstatere, at de nævnte spil ikke kan spilles på en "monster-maskine" som PS3 Undrer mig meget, da kapaciteten og hardwaren jo er noget større / bedre end i PS2-konsollen, som kunne spille PSX spil... Hmm... |
|
Do NOT try this at home !!!
- Go to a friends house... |
|
Matzon
Super bruger Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
Sendt: 24-September-2007 kl. 07:49 |
ps3'eren - dvs europæiske model - emulerer en PS2. Det kræver mange ressourcer at gøre dette, og nogle spil kan den bare ikke klare.
De første PS3'er i USA og Japan inkluderede PS2 hardware, men det gør den ikke mere. |
|
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Sendt: 25-September-2007 kl. 12:24 |
nu kommer der jo også snart en ny udgave af rachet & clank til PS3 så mon ikke det er bare at vente på det ;)
|
|
Mike S.
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
Sendt: 25-September-2007 kl. 20:19 |
Ja det er hvis en overddrivelse - PS3'en har problemer med enkelte spil men set på hele kataloget af PS1/2 spil så er der hvis utrolig stor support. Sammenlignet med Xbox360 bagudskompatibelt så er PS3'en hvis utrolig god, men det løser jo ikke de problemer Kaktudsen har. Vi kan kun håbe for Kaktudsen at fremtidige firmwares forbedre supporten for PS1/2 i emulatoren, specielt når alle fremtidige PS3'ere også dem i US/JP er med software emulator. Personligt håber jeg Sony bruger flere kræfter på nye titler end at få gamle til at virke. |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Sendt: 25-September-2007 kl. 20:46 |
Ja. Det er ikke en PS1/2 som jeg har brugt en sjat penge på. Det er da måske lidt ærgeligt at ikke alle kører optimalkt, men må man sgu spille på sin gamle konsol, hvis de ældre spil er så vigtige Redigeret af Sploink - 25-September-2007 kl. 20:48 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |