|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
du glemte lige der er 2 usb porte mindre, ingen kortlæser, og ikke bagud-kompatibel med ps2 spil på ps3 40gb
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Det er ører, og ikke kroner vi snakker om når vi går fra 40 gb--> 60 gb. Besparelsen ligger mere bestemt i bagudkompabiliteten fra ps3. Dette bliver gjort med hardware, som er sparet væk i 40 gb. versionen. Men trist at høre at der måske ikke er noget at hente ved et fælleskøb. Synes bare at hvis merlin (af alle mulige steder!) kan tilbyde konsolen billigere end www.coolshop.dk , så må der være et eller andet galt.. |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Hvis du tænker på Merlins tilbud i forbindelse med D3 messen, så er jeg overbevidst om, at de ikke sælger disse med henblik på at få et stort overskud på netop denne varer. De sælger PS3 så billig, at det muligvis er en underskudsforretning for dem, men det tiltrækker folk til deres messestand, hvilket vil medføre et større salg af andre produkter. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Nej jeg glemte det ikke. Ovenstående er ganske uinteressant IMHO. ;) Hvem spiller PS2 spil på PS3? Jeg har købt (eller rettere køber) en PS3 for at spille... ja nextgen spil :) Kortlæser? Why? Min HTPC har kortlæser samt jeg har usb kortlæser til den bærbare.. hvad skulle jeg med kortlæser i en PS3.. den skal bruges til, at spille på og afspille BD. "Kun" 2USB porte.. det er da fint. Skal kun spille mod mig selv lokalt så har ikke brug for mere. Nuvel jeg er godt klar over alle ikke er ens, men blot fordi man får mindre af noget gør det ikke nødvendigvis til et dårligt køb :) |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Det gør jeg - jeg har en større samling PS2 spil, som jeg ikke ønsker at miste min investering i. Derfor er PS2-kompatibilitet essentielt for mig, og hvis PS3 ikke havde det, så havde jeg ikke købt en... Redigeret af HeartWare - 15-November-2007 kl. 20:30 |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Jeg havde også en større samling PS1 spil da jeg fik PS2.. men de røg, mere
eller mindre på "losseren" (solgt til spotpris).. jeg gad seriøst ikk spille dem når der nu var nye interessante spil med fed grafik på den nye konsol. Sådan har jeg det altid. Samme deal med VHS filmene da jeg fik DVD.. de røg direkte i skraldespanden for nu var DVD det nye hotte. |
||
![]() |
||
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
|
ehh okay så for dig er grafik åbenbart alfa omega, men det er det bestemt ikke for alle, mange andre værdsætter gameplay højere. Så din halv dumme kommentar med hvem der afspiller ps2 spil på en ps3 maskine virker ikke særlig gennemtænkt eller også er du bare en fanboy af grafik, bevares vi ikke alle ens, men det er da lidt dumt at afskrive PS2 spil fordi PS3 spil har bedre grafik. on topic: så synes jeg 3200 kr for en lidt skrabet udgave af en PS3 er en fair nok pris, 2999 er en genial pris som det ser ud nu, så tror ikke der er meget at hente, hvilket måske også står i tråden, men har ikke læst ret meget af den. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Din kommentar er mere halvdum end min var..
Sådan er der jo så meget ![]() Og nej.. du har desværre (heldigvis?) ikke ret i din antagelse omkring mig. Men nok om al den personlighedsanalyse.. skal vi snakke PS3 eller skal vi fortsætte personfnidderiet? |
||
![]() |
||
IseeU ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Shhhhh vi snakker PS3 her... Jeg er "game" hvis den kan skaffes til 2999.- |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg købte min på messen til 2999,-. Uha den er fed.. siger ikke et kvæk
stort set. Rigtig dejlig maskine. |
||
![]() |
||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
Hvad er status på dette "fælleskøb"?
Er det gået i stå, eller bliver der købt ind individuelt? |
||
Søren
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Det bliver ikke til noget. Som jeg skrev tidligere, så er den besparelse man kan opnå så minimal, at der ikke vil være tilstrækkelig tilslutning til et fælleskøb. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |