recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 40GB blæserstøj ved film???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 40GB blæserstøj ved film???

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jcoop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 21:46

Synes faktisk sammenligningen med en VHS maskine rammer helt plet. Jeg har selv 40gb versionen og den lyder præcis som min gamle SONY VHSer, hvilket er ret lydsvagt. Slet ikke samme støjniveau som de fleste projektore, bare for at sammenligne med andet støj man kan komme ud for i en film
Mht. til spil, er der også Call of Duty 4, RIGTIGT fedt spil. Er ved at gennemføre det for 2. gang

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 23:54

I stedet for de her sammenligninger.
Er der så ikke nogen der har en måde at dæmpe støjen fra PS3 på en eller anden måde uden at stille den i et skab. Vi er jo enige om at den støjer mere eleer mindre.
Hvad med en lydløs USB blæser man kunne stille på bagsiden, hvis de findes lydløse !!

SVP03
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8687
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2007 kl. 00:16
Støjer mere eller mindre? Tja, der er nok ikke mange afspillere der støjer
mindre end en 40GB PS3.

Min gamle DVD afspiller "sagde" mere, og min recordere er også mere
hørbar.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2007 kl. 00:27
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Er der så ikke nogen der har en måde at dæmpe støjen fra PS3 på en eller anden måde uden at stille den i et skab. Vi er jo enige om at den støjer mere eleer mindre.
Hvad med en lydløs USB blæser man kunne stille på bagsiden, hvis de findes lydløse !!

Nu er det altså begrænset hvor meget man kan forlange af en maskine med så meget elektronik i sig!
Den vil altid afgive en eller anden form for støj, hvis den støjer mindre en 60gb modellen, som så mange siger den gør. Så kan man altså ikke forlange mere!
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2007 kl. 08:08
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Nu er det altså begrænset hvor meget man kan forlange af en maskine med så meget elektronik i sig!
Den vil altid afgive en eller anden form for støj, hvis den støjer mindre en 60gb modellen, som så mange siger den gør. Så kan man altså ikke forlange mere!

Nu er det også en 60 gb jeg har.
SVP03
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2007 kl. 13:19

har selv den sidste nye udgave af 60gb før 40´eren kommer må også indrømme jeg personligt føler mig lidt bondefanget, fortryder jeg ikke returnerede den.

Som bluray afspiller er den bare ikke brugbar, med den larm. og som nævnte det med at når den først har nået et blæser niveau så skruer den aldrig ned igen, men nu begynder der heldigvis at komme et par spil, så kan man da forsvare de 4k den kostede inkl 2 controllere og 2 spil..

håber der kommer et fix, eller en chip, ved på den gamle xbox 1 til MCE kunne man låse blæserhastigheden når man fik den låst op, når man så film... den blev ikke i nærheden af lun.

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2007 kl. 13:44

Jeg købte PS3 samme dag den blev udgivet og jeg har egentligt aldrig været generet af støj fra den - Måske pga. begge mine Xbox360 i sammenligning støjer helt uhyggeligt. Senere fandt jeg ud af at placering  betyder alt for min maskine.

Tidligere står PS3'en på højkant og det fungerede rigtigt godt støjmæssigt. Nu har jeg så købt et lukket TV møbel med låger og selvom lågen er åben og der er omkring 10 cm fri på alle sider af PS3'en kan varmen ikke rigtigt komme ud. Det betød at den begyndte at larme markant mere.

Som nødløsning er jeg begyndt at hive PS3'en 10 cm ekstra ud af møblet når jeg alligevel sætter skiven i og det er nok til at der kommer bedre cirkulation. På et tidspunkt vil jeg forsøge mig med nogle små blæsere til at skubbe den varme luft ud istedet for. ¨

Nååe.. Anyway.. Brug det hvis I kan.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu