recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 40GB - Hvad kan jeg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 40GB - Hvad kan jeg?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 07:59

Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

næste gang så læs lige ordentligt igennem inden du udtaler dig, tak

Man bør læse på lektien hjemmefra inden man siger sådanne ting.

Emne er misforstået når du siger trække kablet fra pc til tv. så læs du bare om emnet igen.

Det er også muligt at styre det på sin pc i Kina. Klient maskinen som viser billed, har også muligheden for at styre tastatur kald osv.. så vi er nok begge ved siden af, hvis man skal være lidt fornuftig.

Det er nærmere en "RemoteDesktop/Fjernskrivebords styring" funktion.

Til top
jaqup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-December-2007
Sted: Denmark
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af Steen Steen skrev:

Nej, det har den kunnet hele tiden.

Super,

Takker herfra!
Obs. opkoblet via vsat
AZ 173,2 EL 21,3 Rel 262,4
AGC 1984 61 22 74 - 002 04 78
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 10:26
Med PSP til PS3 er følgende muligt som standard - man kan altså via PSP gøre følgende via en hvilken som helst Wifi accesspoint

1. Man kan se alle de billeder der er på PS3'en og andre enheder i hjemmet der har UPNP/DNLA - f.eks. Windows maskiner, Netradioer, Nokia N-series telefoner
  2. Man kan se alle de film der er på PS3'en og andre enheder der hjemme og andre enheder i hjemmet der har UPNP/DNLA - f.eks. Windows maskiner, Netradioer, Nokia N-series telefoner
  3. Man kan høre alle de sange der er på PS3'en og andre enheder i hjemmet der har UPNP/DNLA - f.eks. Windows maskiner, Netradioer, Nokia N-series telefoner
  4. Man kan spille nogle spil via PS3'en til PSP'en - nogle spil har det andre har det ikke.

Med PS3'en medfølger en "fuld" browser - der dog mangler Java og den nyeste flash afspiller - men den kan sagtens bruges til web surf og den nyeste version er meget hurtig - helt på højde med min PCs

PS3'en bruger DNLA/UPNP til netværksdeling så f.eks. kan du høre musik fra din telefon på PS3'en og vice versa. Jeg kan se musikken fra PS3'en på min Argon Inet Radio med mere.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
jaqup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Med PSP til PS3 er følgende muligt som standard - man kan altså via PSP gøre følgende via en hvilken som helst Wifi accesspoint
  1. Man kan se alle de billeder der er på PS3'en og andre enheder i hjemmet der har UPNP/DNLA - f.eks. Windows maskiner, Netradioer, Nokia N-series telefoner
  2. Man kan se alle de film der er på PS3'en og andre enheder der hjemme og andre enheder i hjemmet der har UPNP/DNLA - f.eks. Windows maskiner, Netradioer, Nokia N-series telefoner
  3. Man kan høre alle de sange der er på PS3'en og andre enheder i hjemmet der har UPNP/DNLA - f.eks. Windows maskiner, Netradioer, Nokia N-series telefoner
  4. Man kan spille nogle spil via PS3'en til PSP'en - nogle spil har det andre har det ikke.
Med PS3'en medfølger en "fuld" browser - der dog mangler Java og den nyeste flash afspiller - men den kan sagtens bruges til web surf og den nyeste version er meget hurtig - helt på højde med min PCsPS3'en bruger DNLA/UPNP til netværksdeling så f.eks. kan du høre musik fra din telefon på PS3'en og vice versa. Jeg kan se musikken fra PS3'en på min Argon Inet Radio med mere.

Efter min mening er det da 2 meget vigtige ting. Jeg synes da næsten alt på nettet kræver Java samt flash player!!!

Var ellers lige så glad, men som sagt vil jeg ikke kunne bruge den til meget på nettet uden disse to vigtige elementer!
Obs. opkoblet via vsat
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

næste gang så læs lige ordentligt igennem inden du udtaler dig, tak

Man bør læse på lektien hjemmefra inden man siger sådanne ting.

Emne er misforstået når du siger trække kablet fra pc til tv. så læs du bare om emnet igen.

Det er også muligt at styre det på sin pc i Kina. Klient maskinen som viser billed, har også muligheden for at styre tastatur kald osv.. så vi er nok begge ved siden af, hvis man skal være lidt fornuftig.

Det er nærmere en "RemoteDesktop/Fjernskrivebords styring" funktion.

nu har du ikke læst ordentligt igen.. jeg sagde ikke at det omtalte program var via kabel trækning. jeg sagde man ligeså godt kunne trække et dvi-hdmi kabel fra pc til tv da det er den samme effekt

ja det kan gøres "trådløst" med programmet, og det nævnte jeg ikke - så hvis vi SÅ fornuftige(for jeg gik ud fra vi snakkede indenfor husets rammer, dumme mig?) kan vi da godt sige vi begge er ved siden af
Til top
MortenKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-December-2006
Point: 751
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2008 kl. 09:55

nu er jeg også ved at blive hooked på en PS3 , primært pga dens afspilnings-performance ( BD , SD )

jeg spiller aldrig spil -- ikke endnu da!!!! har en gammel ps2 som bare står og glor. Men mit spørgsmål er så om jeg kan bruge PS3 til afspilning af f.eks mp3 musik ??? et eller andet må man da kunne bruge de 40GB til.

Fortæl mig hvorfor jeg skal vælge en PS3 !!!!

På forhånd tak for hjælpen

Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

NAD 356 BEE med indbygget DAC

Sonos Connect

B&W DM685
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 13:28

HJÆÆÆÆLP på ovenstående indlæg !!!!

Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

Sonos Connect

B&W DM685
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 15:26
selvfølgelig kan du afspille mp3/cd/dvd/BD/jpeg/divx/xvid  og meget andet.

Det står da vidst snart alle steder på nettet
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 15:44

Oprindeligt skrevet af micker micker skrev:

selvfølgelig kan du afspille mp3/cd/dvd/BD/jpeg/divx/xvid  og meget andet.

Det står da vidst snart alle steder på nettet

mente nu om man kunne bruge harddisken til mp3 filer - er godt klar over den kan afspille diverse skiver/formater ;-)

Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

Sonos Connect

B&W DM685
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af jaqup jaqup skrev:

Med PS3'en medfølger en "fuld" browser - der dog mangler Java og den nyeste flash afspiller - men den kan sagtens bruges til web surf og den nyeste version er meget hurtig - helt på højde med min PCsPS3'en bruger DNLA/UPNP til netværksdeling så f.eks. kan du høre musik fra din telefon på PS3'en og vice versa. Jeg kan se musikken fra PS3'en på min Argon Inet Radio med mere.

Efter min mening er det da 2 meget vigtige ting. Jeg synes da næsten alt på nettet kræver Java samt flash player!!!

Var ellers lige så glad, men som sagt vil jeg ikke kunne bruge den til meget på nettet uden disse to vigtige elementer!

Der er Flash på - men den er ikke den nyeste men kan klare det meste. Hvilke sider bruger Java efterhånden?
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
jaqup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 20:47

Oprindeligt skrevet af jaqup jaqup skrev:

Der er Flash på - men den er ikke den nyeste men kan klare det meste. Hvilke sider bruger Java efterhånden?

Net banker samt mange andre steder hvor penge/sikkerhed er indblandet.
Obs. opkoblet via vsat
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af MortenKBH MortenKBH skrev:

Fortæl mig hvorfor jeg skal vælge en PS3 !!!!

På forhånd tak for hjælpen

Du kan jo læse argumenterne igennem her i denne debat.

Og så kan du jo finde ud af om du har brug for en erstatning af pc funktioner og måske lidt enklere tv forbundet mulighed?
For alle argumenter har været beskrevet, så hvis du ikke mener disse kvalificerer til købet, så er nok ikke en ps3, du skal have.

Hvad med en Wii? (ligger ikke i samme klasse, dog er den jo til sjove spil)

Eller Xbox360? som dog også kan bruges til spil og mce extender.

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu