|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Jeg tror ikke du har forstået konceptet bag en reciever, PS3, Blu-ray afspiller, dvd afspiller osv. PS3 er lavet til at blive smidt til din forstærker, så du kan få den bedste lyd overhovedet. Selvfølgelig tilslutter du din PS3 til din forstærker - hvis du da har en... Det lyder som om du meget forvirret omkring det her? PS3 er samtdig den bedste Blu-ray afspiller du kan. Til og med også den mest opdateret Blu-ray afspiller. Men hvis du hverken har HD tv, eller reciever - så vil din oplevelse nok blive en smule tam. |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
Thyboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
En PS3 SKAL sgu da sluttes til et godt surround-anlæg!!!!
![]() Strange - du skulle lige prøve at spille Battlefield Bad Company på 42" og høre lyden gennem mit 5.1 surround!!! ![]() Og ja - det er også en rigtig god Blueray-afspiller. Og køber du et tastatur til PS3'eren, er den faktisk også ret god at gå på nettet med. Det gør jeg tit. Sig det ikke til Sony - men man får faktisk rigtigt meget for de ca. 3.000,- ![]() |
||
![]() |
||
KongKurs ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2008 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Det jeg forstår han mener er, at en PS3 ikke passer ind i et hifi-rack med diverse forstærkere og cd afspillere osv, eller tager jeg fejl?
Selvfølgelig kan du det, højttalerne er jo tilsluttet din surroundforstærker, så det er jo bare at finde en ledig indgang til tilslutning af din PS3, og den ville principielt sagtens kunne erstatte en dvd-afspiller. Men det ville hjælpe lidt hvis du skriver hvilke produkter du i forvejen har? Redigeret af KongKurs - 09-Juli-2008 kl. 12:41 |
||
![]() |
||
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
@KongKurs: der er Philips DVD 580 HC strange har linket det. @Strange: nu kender jeg ikke lige det system du nævner men umiddelbart ville jeg sige nej til du kunne sende lyden ud igennem det fra en ps3. det er et homecinema system købt samlet kan jeg se og tror ikke du kan bruge den dvd der følger med som "reciver" for din ps3. vi er vel enige om at højtalerne sidder direkte i dvd'en her? Redigeret af jrued - 09-Juli-2008 kl. 13:02 |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Kan godt se jeg er noget forvirret over det her. Jeg har vel ikke en decideret forstærker til det system her? (altså mit 580 HC Philips) Jeg har en subwoofer hvor ledninger fra selve dvd'en er samlet og så har jeg de sædavnlige højttaler. Der er jo ikke en decideret forstærker. |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Hej Jrued Jo, højttalerne går imellem subwoofer og DVD...Det er også derfor jeg antager det ikke kan lade sig gøre... Eneste mulighed ville vel være at droppe det system jeg har, købe en receiver OG købe nye højttalere, da jeg vel ikke engang kan sætte de nuværende højttalere til en receiver, da de hører til et kombi home cinema, som du rigtigt siger?
Redigeret af Strange - 09-Juli-2008 kl. 13:07 |
||
![]() |
||
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
sidder dine højtalere med kabler til din subwoofer? og fra subwoofer til dvd sidder det også kabler imellem?! Sådan forstår jeg det. så er der sandsynligvis indbygget forstærker i subwooferen. men nej det ville ikke kunne lade sig gøre at smide din ps3 på det system og få lyd ud igennem højtalerne. - det kan være der er nogen på siden der har mere styr på det end mig, der mener man kan. det skal jeg ikke kunne sige du skal ud og købe en rigtig reciver først . der ville du godt kunne genbruge dine højtalere |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, altså alle højttalere er samlet i subwooferen og så er der en eller 2 ledninger der går fra den ind i dvd'en eller sådan noget (hvordan skulle det ellers være når det er et kombisystem!?)...Det skal lige siges at jeg mener at det er det der kaldes en passiv subwoofer....Ved ikke om det har noget at sige.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
du kan godt sætte højtalerne til en reciver, men jo ville MEGET kraftigt anbefale at købe nye højtalere og en reciver med hdmi indgang. pris og kvalitet hænger meget sammen i den sammenhæng. hvis du køber noget ordenligt kan det også holde i rigtig lang tid du ville, uden at have forstand på, det kunne høre KÆMPE forskel på et godt surround sæt og det du har nu.
nogle combi systemer køre alle højtalere inkl. bass ud fra dvd'en Redigeret af jrued - 09-Juli-2008 kl. 13:22 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej igen..Kig lige over dit sidste indlæg :) Ja, men jeg er faktisk fint tilfreds med den lyd jeg får nu, så ville være cool at kunne genbruge højttalere, hvis det er jeg bestemmer mig for en PS3 på et tidspunkt.
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Sony har lige smidt en på gaden. Læs mere her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1803&zoneid=5 Den koster en lille sum der hedder:
Redigeret af RuneH - 09-Juli-2008 kl. 13:26 |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ja den skulle jeg lige til at linke til. hvis du vil have de nye lyd formater skal du ud og have fat i sådan en sony fætter der!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |