|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Tænker tænker tænker... Tak skal I have... Redigeret af Strange - 09-Juli-2008 kl. 13:52 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Hvis det skal vaere rigtig billigt og paa hoejde, hvis ikke bedre end det du har, saa kan du kigge paa Logitech Z-5500 eller Z-5300 - de ligger omkring 2000kr. Og saa kan du saelge dit Philips saet. De tilsluttes direkte til PS3 med optisk kabel og giver fin lyd, hvis man ikke har en masse penge, eller hvis man ikke er hel vild hi-fi noerd. Og der lyder det ikke til at du er. Se, det er ligetil. De andre loesninger, der foreslaas her, vil give bedre lyd, men kraever flere penge (mere end dobbelt vil jeg mene), og at man saetter sig ind i tingene. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Jeg kan få noget der hedder en Sony DE90 (eller sådan noget forstærker). |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Strange. Du kender godt google ikk? ;) Nyttige links: Dog finder jeg ikke lige noget på "Sony DE90" på google. Der er en STR-DE197 (hedder da noget med DE og et 9 tal) men det er en 2.0 - altså ikke surround. Redigeret af RuneH - 09-Juli-2008 kl. 14:08 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
hvor kan du få den fra? hvis det er noget der skal erhverves i den prisklasse ville jeg bestemt anbefale noget andet |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe...Jo kender godt google, men I er sgu hurtigere og bedre end hvis man søger på google, og har desuden prøvet. Jrued, den er brugt... |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Well, jeg ved jo ikke om det er den. Der sikkert et utal der minder om DE90. Du må hellere spørger personen du kan få den af.. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
men hvis du er sikker på den hedder noget med DE så er det en stereo!
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er næsten 100 på at den hedder noget med DE....Er det noget du med garanti ved..Og hvordan kan det være. DE siger ikke lige streo i min hjerne
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
nej blev faktisk lidt i tvivl ved at kigge rund på nettet men dem jeg kender der hedder sony str-deXXXX er stereo men du må have fat i ham der har den brugte du snakkede om og høre!
|
|
![]() |
|
![]() |
Jep...I skal i al fald alle have mange tak for jeres hjælp. Lur mig om ikke jeg skriver herinde igen når jeg har spørgsmål....! Ønsker jer alle en god dag! |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg fundet ud af det. Receiveren hedder en Sony DA50ES og skulle efter sigende og efter hvad jeg kan forstå have 5.1. Er dette korrekt? Og hvad skal jeg gøre for at sætte det sammen med min Philips 580 HC system, kan jeg i det hele taget det? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |