|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() Sendt: 07-Marts-2009 kl. 20:53 |
Hej.
Vi har en 60 gigabyte version. Nu vil den ikke starte op mere. Den starter fint, men efter et par sekunder bipper den, og blinker gult, for derefter at slukke igen, og stå og blinke rødt igen. Har slukket den helt, hevet kablet ud osv. Nogen der har prøvet dette?
Mvh Dan |
|
![]() |
|
Jens-Fup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Ja det har jeg og jeg vil desværre mene at den skal til rep.
|
|
![]() |
|
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
tjekket HDDen ? hiv den ud formater den og fyr den i igen... haft strømen helt fra?? tjekket recovery menuen?
|
|
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
|
![]() |
|
Balthazar ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg har desværre netop oplevet det samme Kan det virkelig passe at man skal til at hive HDD'en ud og formatere denne? Det lyder mig en smule omsonst.. og hvad er recovery menu'en? Jeg kan iøvrigt tilføje at min ikke kan startes via sixaxis/dualshock 3, og jeg kan ikke engang nå at få spillet ud der sidder deri, før den er gået ud og blinker rødt! Første gang det skete slukkede den under spil. Jeg prøvede at starte den igen, og den slukkede netop som XMB tonede frem på skærmen. Herefter sker der blot det som DarkHelmet beskriver i første post! |
|
![]() |
|
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Playstation 3 hard disk files corrupted???PROBLEM
Prøv den her først ihvertfald Redigeret af mrtex - 09-Marts-2009 kl. 15:27 |
|
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
|
![]() |
|
Balthazar ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Men det har ikke rigtigt noget med harddsiken at gøre - den vil jo slet ikke starte op.. Det er præcis sådan her den opfører sig: http://www.youtube.com/watch?v=wVN3E2fO5tw Og det er ikke fordi den er overophedet, havde spillet ½ time da den gik død, og nu har den kølet af i 3 timer og gør det stadig.. Jeg ringede til Nordisk film, og lige så snart jeg sagde det med det gule lys, sagde han at den var i stykker og skulle sende ind.. |
|
![]() |
|
![]() |
jamen så fandt du jo ud af det.. var skam osse kun løsninger du kunne prøve før rep..
|
|
|
![]() |
|
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
Tak for de gode svar. Jeg har snakket med butikken hvor vi har købt maskinen. Der er heldigvis garanti på den endnu. Men de vidste ikke hvornår den ville komme tilbage igen, da vi har den gode gamle 60 gigabyte version (PS2 kompatibel), hvilket betyder at Sony har extremt svært ved at skaffe os samme maskine. Vi er hellere ikke så fanden interesseret i de nyere versioner, da vi netop bruger den meget til PS2 spil. Så jeg er lidt spændt på hvad Sony gør her. Er der nogen der har erfaringer med rep tider på disse PS3 60Giga? Mvh Dan |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
En måneds tid er mit gæt.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg har en kammerat der lavet lidt sammen nummer. Man sætter den til starter den op også sker der ikke mere, der kommer aldrig noget billede frem overhovedet. Jeg har prøvet og reset billedet samt med forskellige kabler (forskellige hdmi og almindelige kabler..) og intet virker. Jeg kan ikke huske om der kommer opstartslyd. Er der nogen som har nogen idé om dette? Det er en 60GB bare lige så i er klar over det. :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er ret sikker på at vores er brændt sammen.
Vi støvsuger vores PS3 mindst 2 gange om måneden, men den sidste måned har det ikke hjulpet meget. Den har kørt med en markant højre omdrejninger på blæseren her på det sidste, så jeg er sikker på at den har taget skade af støvet. Men nu må vi se hvad Sony siger. Den har ellers kørt perfekt siden vi fik den for 1.5 år siden på trods af at den kører flere timer hver eneste dan. Mvh Dan |
|
![]() |
|
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
Den skal desværre nok til rep. Sidste år var det galt med vores Xbox 360 som skulle sendes til rep. Jeg spurgte fragtmanden som hentede den , om de havde mange afhentninger af Xbox til rep . Der var en del sagde han , men vi har dobbelt så mange PS 3 at køre med . Dengang troede jeg at det var Xbox som havde problemer , men PS 3 har åbenbart flere problemer . PS : 3 uger efter kom den tilbage fra syd Tyskland og har virket fint siden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |