|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
huztler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 10-April-2008 kl. 16:41 |
http://gizmodo.com/378180/playstation-3-firmware-update-230- brings-dts+hd-master-audio
yahoooooooooooooooooooooooo |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Nice!
Hvad sagde jeg? ![]() Så skal jeg snart gense nogle af mine Fox-udgivelser ![]() |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Nice så mangles der jo bare en nu forstærker
![]() |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Ja hvad skal man nu købe af surround receiver
![]() |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Mums. Så blev det alligevel tidligt jul i år
![]() |
|
![]() |
|
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Uha hvor er det nice. Skal se alle mine Fox titler igen |
|
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jubiiiii
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Nu skriver I at I skal se jeres gamle film igen - mener I så de nuværende BD film I har - der er vel ik DTS HD MA lydspor på dem er der ?? Er det ik på de kommende film der er DTS HD MA på ? eller hva ? |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8661 |
![]() |
Alle Fox film har DTS HD MA.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Alle Fox-udgivelser har været med DTS-HD MA, ligesom enkelte udgivelser fra andre firmaer også har haft den vildeste slags DTS.
EDIT: For sent... ![]() Redigeret af Naiera - 11-April-2008 kl. 11:37 |
|
![]() |
|
peterfk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg har lige opdateret min firmware til 2.3 - men hvordan får jeg bedst udbytte af den? Skal jeg vælge Bitstrøm eller Lineær PCM?
Jeg har en Onkyo 605 som dekoder (men der er vist noget med at den kan finde på at lave poplyde ved DTS-HD...) På forhånd tak for hjælpen... |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Du skal vælge PCM, og lade PS3 stå for dekodningen. Din receiver vil skrive "Multi Ch" i displayet (uanset hvad du afspiller), så du kan reelt ikke se hvilken lyd der dekodes. Men nu hvor PS3 kan dekode det hele, er det jo af mindre betydning. Vælger du derimod bitstream, i en PS3, så får du aldrig de nye HD lydformater at høre. Den kan kun håndtere intern dekodning af Dolby TrueHD, DTS-HD MA og DTS-HD HR. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |