|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
peterfk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Tak
|
|
![]() |
|
peterfk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Er der så nogen der kan anbefale en BD-film med et fedt soundtrack (evt. henvise til en anden tråd, hvor man diskuterer det).
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Men heldigvis kan PS3'en snildt fortælle, hvad for en slags lyd der dekodes... |
|
![]() |
|
the-ripper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Vil dette betyde at selvom man har en receiver der ikke kan dekode disse hd formater, at man kan få glæde af den bedre lyd eller skal der investeres i en ny receiver??
receiveren er en Sony STR-DG 700 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Receiveren skal have HDMI-indgange der kan modtage LPCM. Hvis de kan dét, så kan du med PS3'en få al den HD-lyd du har lyst til.
|
|
![]() |
|
the-ripper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Receiveren har 2 hdmi indgange. Dumt spørgsmål måske, men hvordan finder jeg lige ud af om de kan modtage LPCM??
|
|
![]() |
|
![]() |
Kig i manualen.
|
|
![]() |
|
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Jeg troede at DTS HD MASTER var i ca. 26 mbit men når jeg smider POTC 3 på skriver min PS3 kun 4.6 mbit ? Får jeg så DTS HD MASTER lyd ? |
|
![]() |
|
![]() |
Pirates Of The Caribbean 3 har PCM og ikke DTS-HD Master Audio lyd. Ligesom de to andre film på Blu-ray.
Og det er i øvrigt op til omkring 26 mbit/s DTS-HD MA kan køre med. Der er tale om variabel bitrate, så den kun går derop når det er nødvendigt. Jeg mener den lå mest mellem 3 og 7 da jeg lige testede i går. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Øhh, på min POTC 3 er der da dts lydspor ? |
|
![]() |
|
![]() |
Bevis det.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Kom forbi og lyt ![]() det står på omslaget, samt her, altså det er dts-hd, men det er velogså ok ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |