|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
NintendoB ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() Sendt: 13-Juni-2008 kl. 21:50 |
|
Jeg ved ikke lige hva der sker men af en eller anden sjov grund så får jeg Connection Problem efter at ha spillet i små 4 til 5 minutter og det er bar vær gang jeg prøver og det er efterhånden blivet til en del gang nu men lige lidt hjælper det jeg kan bar ik forblive online.
Jeg har testet alle de ander online spil jeg har men uden at oplive det samme problem i dem så hva kan der være galt her og er jeg alene om at opleve problemet med at blive disconnected fra server hele tiden og så igen ? |
||
Samsung 55" UE55HU7505XXE
logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX Sony Playstation 3 500 gb Xbox360 120 gb Nintendo Wii |
||
![]() |
||
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
|
Mit det kører helt uden problemer - jeg kan desværre ikke hjælpe dig
![]() |
||
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Jeg kunne i lang tid slet ikke forbinde til spil serveren. Stats kunne jeg dog godt få vist. Jeg havde det samme problem med Team Fortress 2, men alle andre demoer og spil virkede ellers helt uden problemer online.
Jeg løste problemet ved at disable DMZ i min D-Link 604 router og i stedet åbne portene manuelt. |
||
![]() |
||
NintendoB ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
Jeg har sådan en Level 1 router hvor både ps3 og xbox360 og hvad jeg nu ellers har der kan kører netværk er sat til måske er det der fejlen skal findes ?, Men så igen jeg har nemlig lige prøvet at hent demoen til min x360 bar for lige at se om der også skul ske at være problemer med at game online der men sjovt nok Nej!! alt kører 100% på min xbox360 det er kun min Ps3 der ikke vil lad mig game online.
|
||
logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX Sony Playstation 3 500 gb Xbox360 120 gb Nintendo Wii |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg bruger min D-Link 604 til både Xbox360 og PS3 og BF:BC demoen har altid virket på min Xbox360. Det var kun PS3 udgaven, som ikke ville forbinde til spil serveren.
Hvis ikke du allerede har gjort det, så skal du åbne op for de følgende porte: TCP: 80, 443, 5223 UDP: 3478, 3479, 3658, 5223 Hvis din router ellers understøtter det, kan du lege lidt med DMZ indstillingen (slå den fra/til). Kører du med UPnP enabled/disabled? NAT Type 1, 2 eller 3? Se evt. om du kan finde din router på den her side og følg anvisningen på, hvordan den skal konfigureres for at understøtte PlayStation Network bedst muligt: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/r outerindex.htm Redigeret af SJ - 14-Juni-2008 kl. 09:55 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Når nu vi allerede er inde på emnet, så har jeg opdaget, at når DMZ er disabled, så får jeg følgende meddelelse, når jeg laver en "Test af Internetforbindelsen" på min PS3:
"Routeren i brug understøtter muligvis ikke IP fragmenter, og kommunikationsegenskaberne på nogle spil kan være begrænsede. For detaljer, kontakt venligst router leverandøren." MTU er indstillet til 1500 i routeren og det er også den korrekte størrelse ifølge ping test. Jeg har for sjovt skyld prøvet at sætte MTU værdien ned, men den irriterende meddelelse kommer stadig frem. ![]() Forklaring/løsning søges. ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kører du med UPnP enabled/disabled?
Jeg kører med UPnP enabled og kører NAT Type 2. Jeg har lige prøvet at kører med UPnP disabled men uden det hjalp noget. Redigeret af NintendoB - 14-Juni-2008 kl. 14:19 |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe I er ikke til meget hjælp men ok, nu har jeg selv fået det hele til at virke og jeg kan nu spille online med PS3'en sat som DMZ uden problemer. Det var UPnP, som skulle disables i min router.
Fejlmeddelelsen som jeg tidligere fik, når jeg lavede en "Test af Internetforbindelsen" på min PS3, er også væk nu. ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er ked af jeg ikke kan være til meget hjælp men jeg fatter hat af alt den router snak jeg har godt en router og kan da også godt log ind i den men lige hvad der gør hvad og hvad jeg kan pil i uden at fuck hele mit net op ved jeg ikke. Alt det der med og uden DMZ forstår jeg heller ikke meget af sådan lige hvad jeg kan se så har jeg fundet noget i min router der hedder : Multi-DMZ If you have only 1 WAN IP address, only DMZ 1 can be used. Og under det så kan jeg se en masse kasser man kan set nogen IP Nr ind i og der efter Enable WAN IP address PC hvad det så skal betyde.
|
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har nu prøvet at pil min Level one WBR-3408 router fra med det resultat at jeg nu kan kører NAT Type 1 hvor jeg før kørt NAT Type 2 med router. Så nu vil jeg godt spørger jer som ved noget om sådan en Level one WBR-3408 router, Hvad kan jeg gøre for at få min Ps3 til at køre NAT Type 1 med min router på ? For da jeg kørt uden min router på og kørt NAT Type 1 så kun jeg godt blive på server uden at blive logget af hele tiden så hvordan får jeg min ps3 til at kører NAT Type 1 med router på ? Redigeret af NintendoB - 15-Juni-2008 kl. 18:19 |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Ingen hjælp at hent ??
|
||
||
![]() |
||
Deucalion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|
Efter hvad jeg har kunnet læse på nettet (uden dog at finde noget officielt svar) er NAT Type 1 = direkte forbindelse, NAT Type 2 = forbindelse gennem router, og NAT Type 3 = problemer med forbindelsen (firewall eller andet). Hvis det er korrekt, kan du altså ikke få NAT Type 1 gennem routeren. Jeg har selv NAT Type 2 med routeren tilkoblet, og det fungerer fint. Skal jeg spille online i længere tid, kobler jeg dog PS3'en direkte til ADSL modemet, for at eliminere eventuelle router relaterede problemer. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |